Fanoušci Stray Kids nemohou přestat mluvit o ikonickém přátelství mezi leaderem Stray Kids (BangChanem) a hercem Ryanem Reynoldsem. Od té doby, co skupina předvedla představení inspirované Deadpoolem v Mnet's Kingdom, si tito dva vytvořili přátelství.
Po měsících komunikace prostřednictvím sociálních médií se ti dva nakonec setkali, i když jen přes videohovor.
Na oslavu vydání Reynoldova nového filmu "Free Guy" si tito dva sedli a hovořili o nadcházejícím vydání. Ačkoli měli hovořit o filmu, zdá se, že oba byli tak nadšení, že se setkali.
Bohužel to vypadalo, že nebylo dost času, aby ti dva plně rozrůst své přátelství. Přesto Ryan neodešel, aniž by nesdílel svou lásku ke Stray Kids.
,,Miluju vás lidi! Jsem fakt velký fanoušek. Nejen, že miluju to, co děláte, ale miluju jak to děláte, protože to děláte s radostí a děláte to autenticky. Vy to děláte vynalézavě.."
-Ryan Reynolds
,,Sledoval jsem všechny vaše marketingové materiály, stejně jako vaše hudební videa a samozřejmě také písničky. Opravdu to zvládnete. Jsem hrdý na to, že můžu vědět, že to víš.."
-Ryan Reynolds
Ačkoli byl hovor krátký, video právě zanechalo fanoušky v naději na další interakce mazi těmito dvěma tak, jak si to BangChan a Ryan Reynolds přejí. Naštěstí, až se omezení COVID-19 zmírní a svět se otevře, mohou se setkat.