Sakura (LE SSERAFIM) vzpomíná na své první nečekané setkání s otcem

10 1 0
                                    


Chaewon a Sakura z LE SSERAFIM byli hosty oblíbené variety show "Knowing Bros".

Dívky odpovídaly na otázky hostitelů a sdílely své příběhy s diváky, aby měli fanoušci šanci trochu lépe poznat členy nové skupiny.

Jeden z hostitelů se zeptal, zda má Sakura nějakého konkrétního fanouška, kterého si pamatuje. Sakura si vzpomněla na zážitek, který zažila v Japonsku. Sakura se ve svých 13 letech stala trainee první generace japonské popové skupiny HKT48 a o rok později se stala plnohodnotnou členkou skupiny.

Prozradila, že se její rodiče rozvedli, když jí byl pouhý rok, a její matka se nakonec podruhé vdala.

Sakura také prozradila, že svého otce od odloučení rodičů neviděla a to ani na fotkách. Hostitelé variety show ji laskavě povzbudili, když otevřela tohle citlivé téma.

Sakura vyprávěla příběh o svém prvním podání ruky se svým otcem ve svém rodném městě Kagošimě v Japonsku. Říkala, že to začalo jako typická fanouškovská akce, dokud k ní nepřistoupil starší pán s tím, že jí fandí. Řekla, že ve chvíli kdy si podali ruce, měla pocit, že to je její odcizený otec.

Hostitelé show se zeptali, jak to může vědět z pouhého podání ruky. Sakura objasnila, že vedle něj byla dáma, o které věřila že je její babička z otcovi strany. Babička se zeptala Sakury: ,,Nepamatuješ si?" A to stačilo k tomu, aby měla pocit, že to byl její otec.

Na otázku, jestli ho od té doby ještě někdy viděla, Sakura odpověděla že ne.

Kpop zajímavostiKde žijí příběhy. Začni objevovat