Hikaru'un Bajiyi Tanıması

123 13 6
                                    

Hikaru bajiyi fark etmiştir. O da yumruğunu sıkmıştır.

Hikaru: Bay ukula buradaymış. Neyse senin ne işin bunun yanında kardeşim?

Yoko şaşırır. Bajiyi nereden tanıyordu. Merak etmişti ve kardeşine sordu.

Yoko: Siz nereden tanışıyorsunuz asıl?

Flasback

Hikaru

Sokakta geziyordum. Bu sokak beni hep korkutur. Sessiz ve hızlı adımlarla ilerliyordum. İleri sokakta ses duydum. Tabi bende merak var. Yürüdüm sese doğru. Çevremde serseri ya da iti kopuk kişiler vardı. Beni görünce herkes kavgayı bıraktı. Dövülen kişi kurtularak kaçtı buradan. Yalnız kaldım. Az olsa da dövüş taktikleri biliyordum. Adamlar etrafımı sardılar. Hepsi üstüme gelmeye başladı. Tek tek yumruk atmaya başladım. Narin olduğum için fazla dayanamıyordum. Yorulmaya başladım. Zor durumdaydım. Uzun siyah saçlı oradan geçerken durumu fark eder. Yardım eder ve hepsi fert olur. Ona doğru dönüp konuştum.

Hikaru: Teşekkürler. Sizin sayenizde kurtuldum.

Baji: Çok sikimdesin, mal gibi buradan gezersen boku yersin zengin bebesi!

Sinirlenmiştim. İnsan gibi teşekkür etmiştim. Aldığım cevaba bak ukula pislik içimden böylece saydırıyordum.

Flasback end

Hikaru her şeyi anlatır. Yoko sinirlenir.

Yoko: Sen nasıl bir insansın ya! Kız sana normal teşekkür etmiş. İnsan gibi davranmış sana! Sen ne yaptın peki öküz!

Bajiye tokat atar Yoko. Mikey her şeyi görür ve şaşırır. Oraya doğru yavaş bir şekilde yürür. Tabi onlar habersizdi.

Benden bu kadar arkadaşlar. Eğer yazım hatam varsa kusura bakmayın. Sizi öpüyorum. Sağlıklı yaşam dileğiyle!

Gangsta ParadiseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin