Hikaru
Okulda bir ödevimiz vardı. Geçmişin hakkında bir kompozisyon yazmamızı istediler. Bu ödev çok zor. Ne yazacağımı bilmiyorum. Ama yazmak zorundayım. Bir kağıt alır ve yazmaya başlamak üzeriydi. Anıları bir anda gözüne geldi.
Flashback
Beş yaşımdayken dışarda oyun oynarken babam ve adamları küçük bir kızı getirmişlerdi. Gelecekteki üvey kardeşi Yoko. O adamlara bakıp nereye götürdüğüne bakar. Kimdi bu kız? Neyse oynamaya devam eder. Birden ablası aklına gelir. Onu bırakıp gittiği için kızgındır ona. Ablası gittiği için yalnız kalan Hikaru babasından şiddet görüyor. Ablasını anlamaya çalışıyor. Neyse babam eve girmiş ve annemle tartışıyor. Bunların tartışmalarından sıkılan Hikaru, o kızı merak eder. Adamları bıraktığı yere gider. Kıza uzaktan olsa bile bakmaya çalışır. Ağladığını görür ve yanına gider. Oyuncağını ona verir. Tabi o sırada babam içeri girer. Hikaru'un saçını tutup çekerek götürür içeri. Eve geldiklerinde annemi dövmüş. Güzel kadın olmasına rağmen ağzı yüzü morarmıştı. Ama biliyor ki sıra ondaydı. Bir türlü olmadı. Çünkü kurtarıcımız gelmişti. Ablam sinsice gelip silahıyla babamın kafasına sıkar. Ablam bir baş mafyayı öldürmüştü. Neyse içeri gözlüklü bir adam girer. Herkese bakar ve yerde baş mafya yattığını görür.
Ren: Ne olmuş burada böyle?
Chiyoko başını kaldırıp o adama bakar.
Chiyoko: Sen o kızın babası mısın?
Ren: Evet ve baş mafyayı ben öldürecektim. KIzımı bu yüzden kaçırmasını sağladım ve plan suya düştü. Başa geçmek istiyordum.
Chiyoko: O zaman bir anlaşma yapalım. Sen anneme ve kardeşime bakmak zorundasın. Eğer olmazsa yerimi vermem.
Ren mecbur anlaşmak zorundaydı. Anlaşırlar. Gelecekteki kardeşiyle tanışmış oldular.
Flasback End
Bunları gerçekten yazacak mıydı? Hocayla konuşsam iyi olur.
Benden bu kadar arkadaşlar eğer yazım hatam varsa kusura bakmayın sizi öpüyorum diyeceğim ama önce gene karakter tanıtımı.
Öncekileri atmıyorum.
Chiyoko Nakamura (Suzuki)
Chester Hill (Kazuko'un Sevgilisi)
Şimdi oldu arkadaşlar ve görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gangsta Paradise
FanficTokyo Revengers oc tarzı bir kitaptır. Anime ve mangadan güncel değil ve kurgudur. Draken × Reader