Yoko Drakenle Karışılaşır

100 12 16
                                    

Mikey seslenmesi ile hepimiz oraya döneriz. Yoko'un yaptığı şeyi çok sinirlenmiştir.

Mikey: Hey, sen! Ne yaptığı sanıyorsun?

Yoko: Kardeşime böyle laf atamaz. Ayrıca zengin olsa bile insanlık yapmış sana! Ayrıca bundan sanane! Hep karşıma çıkıyorsun!

Sinirle bunu demiştir. Mikey iyice sinirlenir.

Mikey: Sen kimsin de bana laf atıyorsun.

Yoko: Ben Yoko Suzuki.

Baji bu soyadı duymuştu. Tokyo yerinden oynatan soyadı. Ama Mikey bilmez bunu. Mikey tutar.

Baji: Sakin ol Mikey. Kız haklı, özür dilerim.

Mikey afalar ama gene de siniri geçmez. Draken arkadan geliyordu.

Draken: Geç mi kaldım? Olay mı var?

Draken gelişi herkesi oraya bakmasını sağlar. Draken Yoko'ya bakar.

Draken: Bu kız mı? Bize mi saldırdı?

Yanına gelip yakamı tutup kaldırır.

Draken: Bana bak kızım! Sen kimsin la! Mikey kim olduğunu bilmiyor musun?

Yoko sinirlenir. Tekme atar karnına.

Yoko: Hiç saygın yok mu senin be!

Draken boşluğuna gelip tekmeyi yer. Yere düşüp karnını tutar.

Draken: Bir kıza göre elin ağırmş. Özür dilerim bu arada. Bir kıza asla böyle davranmayız.

Draken bu kızdan etkilemişti. Tabi o zaman bilmiyordu. Mikey ondan etkilendiği ve gelecek de bir olay olacağı bilmiyordu. Draken ayağa kalkar. Yoko'ya hayran bakıyor. Ama gene de temkinli.

Baji: Draken bir daha yapma bunu. O kız çok büyük biri Suzuki olayını biliyorsunuzdur. Tüm Tokyo efsane bir şekilde konuşuyorlar. Umarım o kız değilsindir.

Yoko şaşırır.

Yoko: Evet. Ben o kızım.

Herkes şaşırır.

Hikaru: Yoko kardeşim. Bunlar ne diyor. Suzuki olayı ne?

Soruyu cevaplayamaz.

Benden bu kadar arkadaşlar eğer yazım hatam varsa kusura bakmayın sizi öpüyorum.♥️♥️♥️♥️

Gangsta ParadiseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin