17:Хэний ч мэдэхгүй төгсгөл

621 125 12
                                    

AUTHOR'S POV.

Тэхён бүхэл бүтэн 24н цаг ухаангүй хэвтсэн.Жонгүг ч тэрний хажуугаас ганц ч алхам холдолгүй сахиж хоносон бөгөөд Жимин Юнги хоёрт тэрэнд солих хувцас болон хоол авчирхаар түр явчихсан байгаа юм.

Жонгүг:Чи хичнээн удаан энд хэвтэх чинь хамаагүйээ.Миний амь тасраагүй байгаа цагт би чамайг хэзээ ч хайрлахаа болихгүй бас ганцааранг чинь орхихгүй.Чи ч бас битгий тэгээрэй.Намайг орхилгүй хайрласан хэвээр байгаарай.

Жонгүг нүдэндээ хурсан нулимсаа арччихаад тэрний гарыг атган зөөлөн үнсэнэ.

Хайртыгаа орхих хүсэл түүнд жаахан ч үл байх аж.

Харин Ким Тэхёнд ухаан санаагаа эргүүлж олох тэнхэл үл байх аж.

Өрөөний хаалга онгойсоор сувилагч зөөлөн алхсаар орж ирэв.

?:Ким Тэхёний асран хамгаалагч танийг эмч дуудуулж байна.Тэрний шинжилгээний хариу бас үзлэгийн үр дүнг таа харах хэрэгтэй байх.

Ганцхан хоногийн дотор гундуухан харцтай болчихсон Жонгүг зөөлөн толгой дохисоор ухаангүй Тэхёний духан дээр зөөлөн үнсчихээд сувилагчыг даган явав.

Эмчийн өрөөнд орж ирхэд Эмчийн аргаа барсан төрхтэй нүүр тулсан Жонгүг улам л сэтгэлээр унах аж.

Жонгүг:Юу болсон бэ?

Эмч зөөлөн санаа алдсаар гартаа барьсан цааслуугаа ширтэнэ.

Эмч:Ким Тэхён.Тэр амьдрах хувьтай хүүхэд боловч амьдрал тэрэнд хэт хатуудсан бололтой.

Тэхёний шинжилгээний хариу.
Энэ л асуудал болоод байна.
Тэхёний бие мөн илэрч буй шинж тэмдэг мэдэрч буй өвдөлт гээд бүгд бодит боловч...шинжилгээний хариу тэрнийг цоо эрүүл гэж зааж байгаа.Эрүүл эрүүлдээ 100% дархлаатай хэтэрхий бие сайтай цоо эрүүл нэгэн.Урт удаан наслахаар заяасан нэгэн.

AN UNUSUAL ADVENTURE /✔/Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ