🐰-POV.
Хараал ид,Хараал ид,Хараал ид,Хараал ид,Хараал ид.
Ким Тэхён муу хөгийн новш надаар зугаацна гэнээ.
Хэн болчихоод.Яаж намайг тоглоом шигээ ашиглаж чадаж байнаа.Өөрт нь очиж өөрийнх нь талаар ярихийг сонсох их хөгжилтэй байсан байхдаа.
Гомдмоор юм...
Миний тоглоом болоод үлдсэн хүмүүст ч бас ингэж мэдрэгддэг байхдаа.Уур хүрмээр хэрнээ гунигтай.
Харамсаж бас гэмшиж байна.Надад тэр новшид уурлах эрх байхгүй юм байна.Тэр ч тэр би ч тэр хоёулаа яг адилхан новш.
Тэгэхээр хоёр новш хамт байхад асуудалгүй гэсэн үг байхаа.
👩-POV.
Сургуулийн тарах хонхны дуунаар хүүхдүүд сургуулийг орхин гарцгааж байсан ч өдөрхөн болсон цочирдом мэдээг ярихгүй хүүхэд гэж үгүй байсан юм.
Тэхён ч ганц найзыгаа дагуулан сургуулиас гарч ирэв.Өдөрхөн авсан шинэ шархаа аль хэдийн боолгож цэвэрлүүлсэн байх нь тэр.
Гэвч хөдөлгөхөд ч хүндүүртэй байгаа гар нь тэрний уурыг ихээхэн хүргэн тэрээр хөмсөгөө зангидан явах ажээ.Хацар нь бомбойсон жижигхэн найз нь амаараа дүүрэн амттан чихсээр хажууд нь чимээгүйл алхана.
Тэхён:Тэр нийтлэлийг хэн нийтэлсэн талаар мэдвүү?
Жимин хэсэг чимээгүй байсны эцэст амандхаа идэж дууссан бололтой толгой сэгсэрнэ.
Жимин:Яасан олж шангийн хүртээх хэрэгүү?
Тэхён:Үгүйээ баярлсандаа шагнах гэж байна.
Тэхёний ширэв татсаар хэлсэн үгэнд Жимин инээмсэглэсээр урагш алхана.
Тэдний араас хэн нэгэн чанга орилон тэднийг зогсоох нь тэр.Жонгүгийн хоёр гэж тэднийг дуудаж байгаа нь тийм ч гайхмаар зүйл биш ч сонирхмоор байсан юм.
Жимин:Яасан.
Инү:Нөгөө...Жо...Жон
Тэрээр өмнө нь Тэхёнд яаж хандаж байснаа бодон тэрний аймшигтай ширүүн харцнаас айн үгээ ч хэлж чадахгүй гацаж байх нь тэр.
Юнги:Жонгүг гэртээ үдэшлэг хийх гэж байгаа.Олон хүнгүй зөвхөн хэдүүлхнээ.Юу гэлээдээ жинхэнэ Ким Тэхёнийг угтах ч билүү?
Тэрний үгийг сонссон Тэхён хальт инээмэр аядаад Жиминлүү харна.
Жимин:Тэхёнийг явбал хамт л явья.
ESTÁS LEYENDO
AN UNUSUAL ADVENTURE /✔/
FanficЦохиулах тусамаа баярлаж зодуулах бүртээ таашаал мэдэрдэг хүн гэж сонсож байсан уу?