Sessizlik eşittir huzur, bunlara sahip olmak çok mu zor? Ya da çoğu şey gibi parayla'mı satın alınıyor? Eğer öyleyse bir servetim olsa hiç düşünme den oraya yatırırdım sanırsam. Kalabalık arkadaşlık'lar kalabalık insan ortamı'na hiç gerek duymayan ben tek ve öz olan Arkadaşım olan Sena. Sene benim tek Arkadaşım, Sena'yı kardeşim'den öte görüyorum belki de kardeş olsaydık bu kadar anlaşamicak'tık diye düşünme den edemiyorum.
***
Kendi Evimde kimsenin emirverici sözleri olmadığı odam da huzurla yatıyordum, hissiyatı mükemmel olan bu duygular'dan çıkıp yataktan kalkmaya çalıştığım da yere yapışıp gözlerimi açmam bir oldu, ve anında artık kullaklarımın duymaktan sıkıldığı o ses...Hanım efendi çok rahatsız ediyorum ama artık uyan! Beraber kahvaltı hazırlicaz çabuk ol!"
Evet Annemin sesini duymamla herşeyin bir rüya olduğunu anlamak pek'de zor olamdı.'mağlesefki'Annem odadan çıktığın da oflaylarak ayrılmakta zorluk çektiğim yataktan ayrılıp kıyafet dolabıma yabışık olan boy aynasının başına geçip uyku sersimi halimle biraz bakışıp, gerçek olmadığına üzüldüğüm rüyamı düşünüyordum. Artık kendi evime geçmek istiyordum. Belki Sena ile küçüklük'den belli hayalimiz bile olabilir, ama öyle Zengin bir aile değildik. Sena'da öyle olmak üzere orta halli bir aileydik. Ama benim'de fazla şatafatlı hayellerim yoktu zaten sadece Annemin, ve Babamın kuralların dan az da olsa kurtulmaktı!
23 yaşında ve hatta Martın 15'inde 24'düne girecek bir genç kızım ama Nafile! Beni anlamak istemeyen bir anneye sahibim ama bu sefer kesindim Babamı ikna edicektim. 'Çok hayal kuruyorsun Derya!' İç sesime göz çevirip aynadan ayrılıp saçımı dağınık topuz yaptım üstüme baktığımda pek'te değiştirmeyi düşünmeyip odamdan çıktım.
Kısa koridor'dan geçip banyoya girmeden önce göz uçuyla mutfağa baktım. Annem kahvaltı hazırlıyordu ve eğer biraz daha geç kalırsam sanırsam hiç hoşnut olmadığım azarını yiyecek'tim. Tam mutfaktan Annnem beni farketmeden ayrılıcakken burnumun ve midemin hoşnut olmadığı o koku... Yumurta! Ocağa baktığımda annemin yumurta yaptğını gördüm 'Hayır ya!' Yumurta'dan Nefret ederdim! Küçükken Annem bana zorla yedirmesin diye "Tavukların yavrularını çalıyorsunuz! ben kimsenin yavrusunu yemem. Anne sen beni başkalarının yemesini istermiydin?" Derdim onlarda çocuk işte diye gülüp geçerlerdi.
Aynı kelimeri şimdi kursam galiba ilk işleri Hastane'ye randevu alıp. Annemin "Hep bu telefon'lar mahvetti bu kızı Mehmet!" Diyecğine emindim. Hemen kendime gelip Midemin daha fazla bu kokuya dayanamıyaçağını anladığım'da mutfaktan ayrılıp banyoya geçtim ve yüzümü yıkadım, iyice kendime geldiğim'den emin olduğum'da yüzümü kurulayıp çıktım.
Mutfağa anneme yardım etmeye ilerledim ve mutfağa girdim. Annem bana kısa bir bakış atıp salatalığı doğramaya devam etti. Bende bir yandan oracık'da duran peyniri doğramaya karar verdim. Annemin salatalığı bitirip bana baktı ve konuştu "ben kahvaltılık'ları götürürken sende peyniri doğrayıp masaya götür salatayı yağla yapamazsan ben yaparım" Diyip mutfaktan ayrıldı ben de peyniri doğramayı bitirip salataya baktım oysaki o midemle bakışıyordu. Yapamam diyip kenara çekilsem hiç sorun olmazdı?
[Kitap tamamen merak ve eğlence amaçlı yazılmış'tır.Yazım yanlışları ve kelime eksikleri olabilir :)]
(Oylayıp yorum yaparsanız çok mutlu olurum)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ev Arkadaşkım
Novela JuvenilAile baskısından kurtulmak için ev tutan genç kızın, başına gelecekler'den habersiz oluşu? Derya: Başımıza gelene belaya bak. Deniz: Seni bilemem ama benim en güzel belam :)