"fogd a bőröndöt és menjünk."
R:rendben.hol lesz a szállásunk?
B:Majd meglátod.
K:Legyetek óvatosak!Sok errefelé az emberrabló.
B:Oké!Reader!Felkéne venni az állcát.
R:Tényleg!5 Perc!
B:Akkor átöltözünk és jövünk!Reader be ment a női öltözőbe és már levetkőzött,mikor észlelte hogy nem egyedül van.körülnézett és találjátok ki kivolt az!?
Hát persze hogy a
✨Rongybaba✨meg az a kiszáradt szájú haverja!
Reader meglátott magamellet egy kardot és előrántotta.R:Mit akartok már megint!
Shigaraki:Mi téged akarunk.
Pontosabban megölni és megbosszúlni a főnököt.
R:Anyád mondta hogy használj szőllőrúzst?
S:Megölni!
Dabi:Várj Shigaraki!
Ez a lány egy különleges ember.
Ő az utolsó Ackerman.
Nem szabad csak úgy megölni!
S:Ahj!Rendben.
R:Az elrablásom nem lesz olyan könnyű mint azt hiszitek!
Rongybaba!Sivatag pofa!
Készülhettek a halálra!
D:Majd én elintézem.Reader azonnal támadni kezdett,majd meg is vágta sikeresen felszakadt dabi hasán lévő varrat.
Shigaraki sem volt egy nehéz eset.
Reader kikerülte Tenko támadását majd felvágta a száját.R:Én megmondtam!
D:S-Shigaraki!H-Huzzunk innen!
Kurogiri!Egy fekete füst szerű ember megragadta őket majd tovább állt.
R:Na végre öltözhetek.
Felvette ruháját majd felment a felső szintre.
B:Mi tartott ennyi ideig!?
Na mindegy egyébként csinos vagy.
R:Köszönöm,de mehetünk!?
B:Ja,igen persze!Leugrottak a hajóról,felmentek a hegyre,át a hídon,majd be a királyságba.
R:Mi a faszért kell ünneplőbe ennyit menni!?
B:Itt vagyunk!Bakugou gondolat:
Mivel ma van a születésnapom ezért a királyság ünnepséget szervez az elveszett hercegnek vagy ahogy sokan mondják:
Napcsepp herceg napja.
Azóta nagyobb lettem,szóval biztos nem vesznek észre.
A húgom kitett magáért,gyönyörű a királyság és- ez...ez a nap a zászlókon,ezt én rajzoltam még anno.Na mindegy most meg kell találnunk Deku bandáját és információt szerezni róluk.R:Mi a baj Bakugou?
B:Semmi,semmi csak kicsit nehéz ide visszatérni.
R:Tudom.Bemondó:Figyelem,figyelem!
Eri királynő fogad mindenkit ma este a bál teremben!B:Reader?
R:Igen Baku?
B:Este lenne kedved majd táncolni a bálon?
R:Persze!😁
B: Először szerintem pakoljunk ki a hotelben.
R:Tudod hol van?
B:Igen!Kövess!A két fiatal futott csak futott míg oda nem értek a hotel elé.
B:Itt vagyunk!
R: Nagyszerű!Menjünk be!
B:Jónapot!Szeretnék egy szobát a barátnőmnek és magamnak.
Portás Nénike:Milyen névre foglaltak?
B:[Név] Ackerman.
Portás Nénike: Rendben.Akkor a 103-mas szoba az önöké.
B:Köszönjük.Fel mentek az emeletre bementek a szobába kipakoltak majd mentek le a vásárba.
Volt ott egy csomó biszbasz,ketyere,kramanc ameddig csak a szem ellát.
De aztán észrevették hogy az egyik sikátorban van egy kis pince lejáró.Lementek és azt látták hogy televan lila narancssárga színű fényekkel a szoba és egyszer csak felbukkant egy lány.Szerintetek ki az?Hát nem Toga hanem Momo Yaoyorozu.Úgy tünt hogy ó egy boszorkány de mint kiderült ő csak egy varázsló.Főzetekkel,búbájokkal és egyéb csudijó cuccokkal.
Adott nekünk egy talizmánt ami a hatalom az erő és a sebezhetetlenség megtestesítője volt állítása szerint.De kiemelte hogy egyszer használatos!Majd mondta hogy a jövőben jól jön majd.
Megköszönték majd beszélgettek.M:Mi szél hozta önöket ide?
R:Mi egy kalóz banda után kutakodnánk a neve gonoszok ligája.
M:maguknak bezzeg van merszük kínálni azok ellen a csalók ellen.
Akiket én felbérelt nem voltak hajlandók elfogni őket.
B:Tudna nekünk segíteni?
M:Hogy a viharba ne!Három sikátorral arrébb látnak egy ugyan ilyen pince ajtót ott lesznek azok a gazemberek.
R: Köszönjük a segítségét Mrs...
M:Momo hívj csak Momónak.
R:Mrs.Momo.
M:Szívesen.Örültem a találkozásnak.
B:Mi is.Viszlát!Ezzel el is indultak a sikátor felé mikor egy palota őr megállította őket.
Őr:Hova hova?Csak nem Az első számú Retteget kalóz!?Nem nehéz rájönni.Arcra ugyanaz vagy mint a képen lévő patkány!
Bakugou:Fogd be!Vén szakállas fasz!Majd arcon rúgta a palota őrt.
Reader:Siessünk,vagy különben még több katonát kapunk a nyakunkba!
B:rend-És abban a pillanatban hat őr állt elöttük.
B:Fuss reader!!!
Majd az őrök sokkolóval megrázták Bakugout,teste földre hullott.Reader nem tudott moccani a félelemtől és úgy végezte mint Bakugou.
Kb egy óra múlva Bakugou felébredt.De fel volt láncolva,Reader sehol.Bakugou azt hitte hogy reader elfutott de mikor meghallotta ezt a mondatot:???:A legfájdalmasabb kínzást neki!Kotródjon a büdös kalóz!!
Már nem volt annyira nyugodt.
Sőt idegessebb lett mint volt.Bakugou gondolat:
Készülnek fel arra hogy pont most fogom el veszíteni életem szerelmét.Ha lenne valami nálam az annyira jó lenne.Mit is mondott az a néni?
Valami erő volt abban a talizmánban amit adott.
Ha azt használom...Várj reader mindjárt megyek.
Csak ki kell vennem a-Majd meghallotta reader sikítását.
Bakugou gondolatai:
Úristen!Meg ne halj kérlek egy perc és megyek.
Ezaz!megvan!Majd megszorította a talizmánt, eltűnt kezéből.És megjelent körülötte egy kék aura ami hihetetlenül fényes volt.
Majd bakugou kitépte a láncot a falból.A rácsokat meghajlította,és futott reader utolsó sikoja felé.
Leszedte az őröket.B:Reader!Reader ébredj!!
Ha most itt hagysz én azt nemtudom megbocsátani magamnak.Ébredj!!Bakugou sírva fakadt.
A királynő oda jött és ezt kérdezte:K:Fontos számodra ez a lány?
B:Persze hisz...a barátnőm.
K:Wow!Nem is tudtam hogy a kalózoknak lehet barátnője!
B:Már pedig lehet!
K:Szeretném ha ott maradnál.
Egy mozdulat és a katonák lelövik a lányt.
B:Ne merészeld!
K:Mégis mi okom lenne arra hogy halgassak rád!?
B:Mert a bátyád vagyok!
K:T-Tessék?Ezt meg honnan veszed te patkány!?
B:Onnan hogy még emlékszem a dalra amit folyton énekeltem neked!
K:Ugyan már!Azt a dalt mindenki megtanulja az álltalánosban!
B:Akkor végezzünk egy D.N.S tesztet!
K:Nekem oké!Az orvosok vettek Bakugou véréből majd a királynő véréből.
És elkezdték a vizsgálatot.Az eredmény...
Éééés mivel köcsög vagyok itt zárnám is le a részt.Remélem tetszett nektek ha igen kérlek vote-old.Ha találtok valami hibát/elírást,kérlek szóljatok.
És itt is a beharangozó.
Vajon mi lesz a teszt eredmény?Bakugou megússza élve?A következő részben kiderül.
Sziasztok!!!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Fel a fedélzetre!!! (Baku X Reader)SZÜNETEL!
AventuraReader-chan eredet története nem a legszebb-en indult,ugyanis Az anyukája meghalt a szülésbe,apukája meg öngyilkos lett.Ezáltal nem nagyon voltak szerettei,kivétel egy hűséges papagáj barátot cherry-t.Egy elhagyatott kis kunyhót talált,Agrabáhban ah...