Bölüm 6

37 12 6
                                    

Sabah uyandığımda İlayda hala uyuyordu.Uykucu şey.Zaten hep uyuyor birkerede erken uyandığını görmedim.Yüzümü yıkayıp saçımı at kuyruğu yaprıktan sonra mutfağa gittim. annem kahvaltıyı hazırlıyordu.Bende gidip birkaç şey koyduktan sonra İlayda okul kıyafetlerini giymiş bir şekilde geldi.Kahvaltımızı ettikten sonra Bende giyindim ve okula gittik.Okula geldiğimizde zilin çalmasına 10 dakika vardı bizde kantine inip kahve aldık.Gözlerim Berk'i arıyordu ama yoktu.Etrafıma baktığımda bir anda bütün kızların gözü kapıya doğru döndü ve içeri Berk girdi.Beni görünce kafasını çevirdi ve arkamdaki masaya oturdu.Etrafımdaki kızlar hala Berk e bakarken zil çaldı birkaç saniye sonra yavaş adımlarla sınıfa çıktım.İlayda sırada oturmuş telefonuyla oynuyordu.Yanına oturdum ve kafamı sıraya koyup gözlerimi kapadım.Karşılıksız sevgi kadar kötü bişey yok.Siz onu seviyorsunuz ancak sevgilisi car ve sevgilisiyle kavga ettiniz.Çok kötü.Artık ondan beni sevmesini bekleyemezdim,sevmezdi de zaten.Artık vazgeçmeliyim beni asla sevmez çünkü ona layık değilim.Onu seven bu kadar kız varken beni sevmesi imkansızdı.Biliyorum artık ondan vazgeçmeliyim...

Evet arkadaşlar bu bölüm kısa oldu çünkü diğer bölümleride yazmam gerek umarım beğenirsiniz! VOTE VE YORUM İSTİYORUM!!! Sizleri çok seviyorummm..

İşte Bu Benim (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin