11.Bölüm

20 9 1
                                    

İzmir'e geldiğimizde otobüsten iner inmez vücumuda değen ılık bir rüzgar ile irkildim.Saat sanırım 5.00 falandı.Öğretmenimiz önden biz ise arkadan otel odalarına doğru ilerliyorduk.Odalarda 3 kişi kalacktık.Sonunda topluluk durduğunda geldiğimizi anlamıştım.Otelin duvalrarı sarı ve yeşil renkteydi.Ve tam karşılarındada kocaman bir havuz vardı.Hocalar odalarda kimlerle kalacağımızı okurken Berk'i gördüm bana bakıyordu.Yanına gidip ona vurmak istiyordum ama yanında Yasemin varken olmazdı çünkü eğer oraya gidersem Yasemin'in saçlarını teker teker yolacaktım.Berk'le çıkmasından çok bana bakarken yaptığı o gıcık tipli suratına sinir oluyordum.Hoca kulübelerde kalanları okuyordu.
-Tuba,İlayde ve YASEMİN
Ne Yasemin mi? Ben onunla aynı odada mı kalacağım şimdi?Herkes odalara dağılırken bizde kendi odamıza gidiyorduk.İçeri girdiğimizde Yasemin hemen gıcık tavırlarıyla konuşmaya başladı
-Öncelikle uyurken horlamak yok,benim makyaj malzemelerimi kullanmak yok tamam mı?
Anlamadım şimdi bu salak kural mı koyuyor?Gösteririm ben ona kuralı!
-Hadi ya!Bak kızım kendini bişey sanma burda kural koymak gibi bişey varsa bunu tek başına yapmayacaksın!dedim ve bavulumu açıp kıyafetlerimi dolaba yerleştirmeye başladım.Yasemin ukala bir şekilde gülümseyip kendini yatağa attı.Şu an Yasemin'e saldırmamak için kendimi zor tutuyordum.İlayda yanıma gelip kısık bir sesle
-Ukala bir tip hemde fazlasıyla.dedi.Başımı evet dercesine salladım.Kıyafetlerimi dizdikten sonra yatağıma uzandım ve odayı incelemeye başladım.Duvarları sarı renkte 3 yatak ve her yatağın yanında bir komodin var.3 tanede dolap var,çok büyük olmasada işimizde yarayacak kadar idare ederdi.Ben bunları düşünürken birden kapı çaldı.Yasemin hemen koştu ve kapıda Berk göründü.Yasemin hemen Berk'in boynuna atladı ve hoşgeldin dedi yılışık bir sesle.Yasemin Berk'e
-Havuza girelim ben çok sıcakladım dedi ve Yasemin bikinilerini giymek için lavaboya gittiğinde Berk bana bakıyordu Yasemin geldiğinde birlikte denize doğru gittiler.Birden telefonuma mesaj geldi
Kimden:Batu Batu benim ilkokul arkadaşım gerçekten çok iyi biri
-Denizin oradayım gelsene
Kime:Batu
-Tamam 5 dakikaya ordayım.dedim ve bikinilerimi giyip üstünede bir şort ve bir bluz giydikten sonra İlayda'da giyinince dışarı çıktık.Birden kafamda bir acı hissetim ve baktığımda yerde bir top vardı.Arkamı döndüğümde Yasemin bana doğru geliyordu.
-Topu versen diyorum! dedi.Bende topu hızlı bir şekilde atarak Batu'yu aramaya başladım.Birazdaha yürüdükten sonra Batu'yu gördüm ve yanına gittim.İlayda ben şuradayım deyip gitmişti.Batu denize girmeyi teklif etti ama ben biraz güneşlendikten sonra gidecektim o yüzden bluzumu ve şortumu çıkarıp şezlonga uzandım.Biraz yattıktan sonra birden gölge oluştu gözlerimi açtığımda Yasemin başımda bekliyordu.Oturur bozisyona gelip 'ne var' dercesine Yasemine'e baktım.Oda birazdaha yaklaşıp 'boş şezlong' yok deyip beni şezlongtan aşağı ittirdi.Yere düşmüştüm ve ben kalkana kadar Yasemin şezlonguma yerleşmişti bile.Heryerim kum olmuştu özelliklede saçlarım.Denize girmek için kalktığımda İlayda'yı yanıma gelirken gördüm.
-İyimisin noldu?dedi
-Yasemin hanım boş şezlong bulamamış benim şezlonguma yerleşti.
-Bırak şunu ya yürü gel biz denize girelim saçların falan hep kum olmuş.dedi.Ayağa kalktım ve denize doğru yürüdüm İlayda'da arkamdan geliyodu.Ayağım suya değince ürpermiştim çok soğuktu birazdaha gittim ve su bacağımın tamamını almıştı.Çok üşüyodum girmesem mi acaba diye düşünürken birisin beni ittirmesiyle suya daldım.Arkamı döndüğümde beni ittirenin Yasemin olduğunu gördüm...

İşte Bu Benim (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin