Dee menutup pintu peti ais dan menbawa cawan berjalan menuju ke arah sofa dihadapan tv, lalu dia letak cawan di atas meja, lalu dee duduk di atas sofa, qaseh menutup pintu biliknya dan berjalan menuju ke ruang tamu dengan pakaian ketat yang singkat diatas lutut, qaseh memandang ke arah dee yang sedang menonton tv, Qaseh mengaluh lalu berkata. Dee kenapa tak siap lagi, kan aku suruh kau ikut pergi club kan?. Dee pun menjawab sambil mengaluh. Tak nak lah saya nak rehat.
Qaseh pun berjalan menuju ke arah dee dan berkata. Teman lah aku, Please? . Dee mengaluh lalu menjawab. Okay okay lah. Dee bangun dari duduk dan berjalan menuju ke arah biliknya, qaseh tersenyum lalu berkata. Pakai seksi - seksi sikit ya. Qaseh duduk di sofa dan mengambil cawan lalu minum air di dalam cawan tersebut.
Dee dan qaseh berjalan menuju ke pintu club, setelah masuk ke dalam club tersebut dee memandang ke kiri ke kanan, terlalu ramai manusia yang berada di dalam club tersebut, ada yang menari dengan pasangan ada pula yang duduk dikerusi, qaseh memandang ke arah dee, qaseh pun berkata kepada dee. jom duduk. Dee mengangguk perlahan - lahan mengikut langkah qaseh yang pergi ke meja kosong yang tak jauh dari situ.
Setelah berberapa saat dee memandang ke arah qaseh yang duduk disebelah sambil mengoyang - goyang kan badannya, dee pun berkata. Qaseh aku pergi toilet kejap. Qaseh mengangguk, dee lalu pergi dari situ sambil menbawa beg tangannya.
Dee keluar dari toilet memandang ke kiri dan ke kanan tiba - tiba aaron melanggar bahunya, dee sempat melihat aaron hemsem lagi bergaya rambutnya berwarna perang, lalu aaron pergi dari situ, dee mengaluh lalu dia menglangkah menuju ke arah mejanya, dia duduk dikerusi, qaseh yang duduk di sebelahnya berkata kepada dee. jom lah menari borring ni?. Dee memberi senyuman lalu menjawab. Tak nak, kau pergi lah.qaseh pun bangun dari duduk, pergi ke arah kawan - kawannya yang menari sakan.
Dee mengambil segelas air yang berada dihadapan nya lalu minum, setelah beberapa saat kepadanya mula berpusing lalu pensang, dee terjaga dari penseng dia memegang kepalanya yang pening tiba - tiba pintu bilik hotel tertutup, lalu dia memandang ke arah pintu tersebut, dee menyedari bahawa selimut berwarna putih menyelimuti tubuhnya keseluruhan, apabila dia ingin bangun dari baring dia sedar badan nya tidak berpakaian lagi, air matanya jatuh membasahi pipi, hati dee pun berkata. Ya allah apa yang terjadi ni.
Dee menutup pintu rumah memandang ke arah qaseh yang duduk dihadapan tv, qaseh berpaling ke arah dee yang menundukkan kepalanya, qaseh pun bertanya. Mana kau pergi baru balik?. Qaseh bangun dari duduk dan dee terus melangkah pergi ke biliknya, lalu qaseh pun duduk semula di sofa, dee menutup pintu lalu dia terduduk dan menyadar di pintu, air matanya mengalir laju membasahi pipi, qaseh datang dan menghampiri pintu bilik dee, kedengaran tangisan teresak - esak dari bilik dee.
Aaron membuka pintu villa tersebut dia terkejut melihat abang nya adnan datang ke arahnya, adnan pun berkata. Elok lah tu keluar malam balik pagi, kau buat villa
ni macam hotel . Aaron berjalan menuju ke arah adnan dan segaja melanggar bahu adnan, adnan berpaling ke arah aaron dan adnan berkata dengan tegasnya. Kau ni kurang ajar kan. Aaron yang marah menbuak - buak lalu berpaling ke arah adnan dan bertanya. Kau siapa nak tengking aku?. Adnan pun menjawab. Aku abang kau , kau tu adik aku, kau tak rasa kesian ke kat atuk. Aaron pun berjalan pergi ke arah biliknya tanpa pedulikan kata - kata yang keluar dari mulut adnan, adnan mengaluh dia pun berjalan pergi ke arah pintu rumah nya.Adnan menbuka pintu keluar dari rumah, puan shakinah pun datang dan bertanya kepada adnan yang sedang memakai kasut. Kenapa bising - bising ni adnan?. Adnan mengaluh lalu menjawab. Aaron tu ma, dia buat rumah ni macam hotel, tak ada adab langsung. Puan shakinah mengaluh lalu berkata. Mama pun tak tahu lah, nak jadi apa dengan dia tu.
YOU ARE READING
Perempuan yang dicintai
ActionSeorang gadis cantik jelita yang berasal dari kampung, yang bernama Deesandra, dikolejnya ramai jejaka ingin mendekati nya, namun disebabkan rupanya dia mengandung, disebabkan itu kerana itu dia sanggup berhijrah kerana tidak memalukan siapa - siapa...