Evde hiçbir iş olmadığı için yazmaya başladı yine. Yaptığı en iyi iş yazmaktı sonuçta. Saat öğlen 12 olduğunda kafasını anca kaldırmıştı bilgisayardan. Changbin'in gelmesine saatler vardı daha.
Seungmin'in en sevdiği şeylerden biri de Changbin'in eskiz defterlerini kurcalamaktı. İlk sayfaları zaten biliyordu. Birkaç gün öncesinin tarihine sahip bir çizim vardı. Koltukta uyuyan Seungmin. Bir sonraki sayfada bilgisayar başındaki Seungmin.
Seungmin o an sadece Changbin'in ne kadar yetenekli olduğunu düşünüyordu. Defteri yerine koydu ve üst raftaki dosyalardan birini aldı. Kapı çalmıştı, saate baktı, 12:48
Kapıyı açtığında Changbin "Anahtarlarımı evde unutmuşum." diyerek içeri girdi. Ayakkabılarını çıkardığı gibi koltuğa attı kendini. "Öğrenciler bu kadar yorucu mu?" yorgunluğu belli olan bedene bakarak söylemişti. "Aslında eğlenceli ama yine de yoruyor. Gözleri kapanıp uyku moduna geçmeye hazır olan Changbin aslında yorulmamıştı, Seungmin'in onu düşünmesini seviyordu.
İkisi de yemekle uğraşmak istemediği için dışarıdan söylemişlerdi. Sıfır muhabbet ile yemekleri bittiğinde film izleme kararı almışlardı. Gerilim filmi izlemişlerdi ama öğlen izlemek pek etki etmemişti.
Daha sonraki saatler yine boş geçmişti. Seungmin yine bilgisayarının başına geçmiş, Changbin ise çizim yapıyordu. Farklı olarak tablosunu bitirmişti. Haftayaki sergiye yetişmiş olacaktı.
Akşam saatleri olduğunda yemeklerini yemiş, huzurlu bir günün üzerine kahve içmişlerdi. İyi geceler dileyip uykuya dalmışlardı, Changbin çığlık atana kadar.
~~
Merhaba ayda bir bile olmayan bölüm "sıklığından" bahsetmiyorum bile. Güncel olarak bahsedersem 26. bölümü yazıyorum şu an ve biraz zorlanmaya başladım ama mini spoiler vereyim final daha çok uzak.
Okuyucusu fazla olmasa da zaten yazdığım için bölüm atıyorum ve bu kurgu bitmezse kafamdaki Seungmin karakteri beni pataklar.
Biraz sıkıcı bir kitap ama kaos yazmak istemediğim için böyle. Normal hayatı yazınca böyle oluyor.
Ayrıca ilginizi çekerse diğer kitaplarımda da bakabilirsiniz~~
Biri şiir, biri karma ship biri de chansoo
Neyse daha fazla uzatmadan kaçıyorum, bb.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heal Me
FanfictionTw // int1h4ra meyil, t4c1z ~bazı karakterlerin sadece bahsi geçmektedir, eskide yaşanan bir TW // t4c1z vakasına gönderme yapılmaktadır~ Seungbin Bu bir iyileşme hikayesidir. ~Tamamlandı~