"Rüyamda jumpscare göreceğimi nerden bilebilirdim ki?" Changbin rüyasında filmi tekrar görmüştü. Gece bir anda bağırmaya başladığında Seungmin de korkarak uyanmıştı. Şu an mutfakta oturmuş olanı konuşuyorlardı. Konuşmaları bittiğinde saat 02:27'ydi.
Odalarına gittiler. Seungmin iyi geceler demek için Changbin'e dönmüştü ki oturduğunu fark etti. Yana kaydı ve yorganı araladı. "Hadi gel birlikte uyuyalım." Changbin yanına gidip ona sarılmıştı. O gece birlikte uyudular.
Changbin sabah olmamasını dilerken uyumamış Seungmin'i izlemişti tüm gece. Sabahın ilk ışıklarına doğru gözleri kapanmıştı. Seungmin uyandığında alışık olduğu yüzü görmek ona iyi gelmişti.
Ne zaman sessizce durup bir şeylerle uğraşmasa aklına Jeongin geliyordu. Ona hislerini açıkladığı andaki suratı, ona karşı değişen davranışları, aynı ortamda bulunduğunda kaçışı, canını yakmak için sevgilisini kullanması.
Gözlerini kapatıp daha sıkı sarıldı Changbin'e. Ona iyi geliyordu canından yakın dostu. Uyandıklarında hiç kalkmak istememişlerdi yataktan. Yaklaşık yarım saat video izledikten sonra anca ayılmışlardı.
Kalkıp kahvaltı hazırlamaya üşendikleri için mısır gevreği dolu kaselerini alıp televizyonun karşısına geçmişlerdi. Bugünü tembellik günü ilan etmişlerdi. Tüm gün dizi izlediler.
Ne Seungmin yazı yazmıştı ne de Changbin yeni bir tabloya başlamıştı. Akşama doğru otururken Seungmin bir anda tuvalete gidip dakikalarca dönmedi. Changbin de merak ettiği için arkasından gitti. Gördüğü manzara onu şaşırtmamıştı.
~~
Bilerek bölümleri böyle bitiriyorum ve gereksiz mutlu oluyorum.
Şu anda güncel olarak 26. bölümü yazıyorum veee bu kadar. Kitap normal hayatlarını anlattığı için sıkıcı gelebilir ama gereksiz kaos sinirimi bozduğundan böyle yazıyorum.
Kitabın açıklamasında da yazdığı gibi bu bir iyileşme hikayesi, karakterler kendi tiyatrosunu oynayıp bana onu yazdırıyorlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heal Me
FanfictionTw // int1h4ra meyil, t4c1z ~bazı karakterlerin sadece bahsi geçmektedir, eskide yaşanan bir TW // t4c1z vakasına gönderme yapılmaktadır~ Seungbin Bu bir iyileşme hikayesidir. ~Tamamlandı~