32

28 4 0
                                    

Yeni bir şehir bambaşka bir ev ama hala aynı koku ve his. "O koliler odamıza gidecek, ben mutfağı yerleştiriyorum." Changbin kolileri odaya taşımaya başladı. Yeni evlerinde çalışma odalarında kitaplık için yer yoktu. Salonun bir kısmı ful kitaplık, mobilyalar falan vardı. Seungmin'in isteğiyle yeni bir yatak ve giysi dolabı almışlardı. İlk adımlarını atmış, yeni hayatları kuruluyordu.

Mutfaktaki cam sesleriyle Changbin kolileri açamadan mutfağa koşmuştu. "Nakliyeye cidden güven olmuyor, her şey kırılmış." Seungmin'in minik isyanı sadece içini rahatlatmıştı. "O zaman alışverişe!"

"Bir an önce kitabı bitirsem iyi olacak." alışverişten dönmüş kapıdalardı. "Acele etmene gerek yok, sorun ne?" sorun ne mi "Daha yeni ev aldık, alışveriş yaptık.. benim hallerim ve para ağaçtan toplanmadığına göre." aslında yazar olduğu için ve kağıt ağaçtan- neyse.

Changbin gülümsedi. "Son tablom da bittiğinde sergi açılacak yani bu konuyu dert etme." İçeri girdiler ve Seungmin mutfağa gitti, Changbin de açmadığı kolilere..

En üstteki not dengesini bozmuştu. Yani ondan hoşlanıyordu, onu seviyordu?! 'Ve beni sevdiği için öptü, bir anlık değildi.' Kalbi çılgına dönmüştü.

"Changbin?" Changbin arkasına dönemedi, omzuna bir el dokundu. "Söyle, yüzüme söylemek istediğini yazmışsın. Bitir kafamdaki sonsuz soruları!"

Arkasına dönecek gücü bulduğunda artık karşı karşıyalardı. Kaçış yoktu.

"Seni seviyorum."

Bu tek cümle yıllardır beslediği sevginin taşma noktasıydı. Başını hafif ileri itti ve kelimeleri sustu. Şimdi tenleri yılların sözlerini fısıldıyordu. Fısıltılarda temaslarına karıştı.

***
Bak şimdi ben evi ne güzel simste yapıyodum oyun kendini sıfırlamış ağzına ett- neyse. Bir de o kadar uğraşmıştım ayrıca Chang ve Seung da o eve taşınmıştı ve ben bunları yaparken videoya çekmiştim ama hafızam dolunca SİLDİM
Neyse sonuç olarak bu taslakla idare edicez

 Bir de o kadar uğraşmıştım ayrıca Chang ve Seung da o eve taşınmıştı ve ben bunları yaparken videoya çekmiştim ama hafızam dolunca SİLDİMNeyse sonuç olarak bu taslakla idare edicez

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İlk çizdiğim taslağı bulamamam hakkında✍️

Heal MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin