3

81 9 0
                                    

Changbin sabah uyandığında yanında Seungmin yoktu. Krizlerinden biri nüksetmişti, biliyordu. Mutfağa girip ilaçları ve bir miktar suyu aldı. tuvalete gittiğinde kapı kilitliydi. Dışarıdan zorlayarak kapıyı açtı ve içeri girdi.

Sakinleşmesi için saçını okşadı. Bunu ne zaman yapsa Seungmin sakinleşirdi. Seungmin ilacını içip uyuyakalmıştı.

Ne zaman kriz geçirse sonrasında yorgunluktan anında uyuyakalırdı. Changbin uyuyakalan çocuğu kucağına alıp yatağına götürdü. Üzerini örttü ve kapıyı kapattı.

Günlük ev işlerini yapmaya başladı. En sona yemek yapmak kalmıştı. Çalışma odasına ilerledi ve yarım kalan tablosuna baktı. Geçimini tabloları ve üniversitede arada sırada olan dersler ile sağlıyordu. Seungmin'in çok satanlar listesinden düşmeyen kitapları da büyükçe katkı sağlıyordu eve.

"Meaning of Love" isimli tablosu onları anlatıyordu. Dikenli kırmızı güllerin üzerinde buruk birer gülümsemeyle dans eden çift Geriye sadece ruh katmak kalmıştı tabloya.

Kendini bir türlü resme odaklayamadığı için es geçip bir türlü ezberleyemediği derslere baktı. Yarın iki farklı grupla toplam 3 saat dersi vardı. Saat 5'e vurduğunda yemek yapma kararı almıştı Changbin.

Mutfağa giderken ne yapması gerektiğini düşünüyordu taa ki Seungmin'i mutfakta eli bıçakla görene kadar.

...
Hep böyle bölüm sonu yazmak istemişimdir🙃
Kitap şu an 15 bölüm -bitmedi- ve bu gidişle 50 bölümü görür.
Hep bu kelime sayılarında yazıcam çünkü okulda deftere yazıp daha sonra buraya geçiriyorum.
Bu konuşmanın bitişini yazmak daha zor o yüzden emoji ile bitireyim.

🦢

Heal MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin