Ceren,Merve ve Azra uyumuştu ama Ben bir türlü uyuyamıyordum saate baktı ve saat tam 02:00 dı Ben üstüne sabahlığını geçirerek dışarı çıktım ve kumsala gittim kumsalda kimse yokdu yere çöktüm ve denizi izliyordum.arkamdan bir ses geldi "seninde mi uykun tutmadı " Ben arkama baktım bu çocuk yemekhanedeki o yakışıklı çocuktu ben hemen "seni tanıyormuyum"dedim çocuk "o zaman tanışalım ben Boğaç "dedi.Ben"merhaba bende Beren ama benim bir adım daha var Yaren kızlar bana Beren dediğinden herkes bana Beren diyor "dedim.çocukta "Tanıştığıma memnun oldum Beren "dedi Ben denize bakarkenBoğaç hemen "çook tatlı bir kızsın"dedi ben "hafifce bir asılma kokusu alıyorum"dedim Boğaç "evet öyle bir koku alabilirsin ama ben hayatımda böyle güzel gülen bir kız daha görmedim "dedi ben "hiç mi ?" dedim "o ise hiç ama sana birşey sorcam "dedi ben "sor" dedim.Boğaç ise hemen "sevgilin var mı?"dedi bende hemen "biraz hızlı gitmiyor musun biraz yavaş" dedim.Boğaç "ya tamam sen söyle sevgilin var mı?"ben "hayır yok ben anneme yemin ettim lise bitene kadar sevgilim olmayacağına "dedim Boğaç hemen "haha aynen bende ama sen liseyi bitirdin demi peki üniversiteyi kazandın mı "dedi ben "evet bitirdim ve kazandım Hukuk fakultesi İstanbul üniversitesi"dedim .Boğaç "bende kazandım istanbul boğaziçi üniversitesi tıp fakültesini kazandım "dedi ve hemen "o zaman benimle çıkar mısın eyer tek başına gelmek istemiyosan yarın akşam tam 20:00 da ben erkeklerle sende kızları alıp biyerlere gidelim" dedi.Ben hemen "tamam ama kızlara soruyum "dedim " Boğaç hemen "tamam "dedi saate baktım saat 5 di hemen odaya gittim ve yatağa girip uyudum .