Odaya girdiğimde Ceren uyuyordu ve bende koltuğa oturdum yaşadıklarımı düşünüyordum ilk defa aşık olmuştum ve oda şimdi sönmüştü ağlamaya başladım ama sessiz ağlıyordum Ceren birden"Yaren niye ağlıyorsun canım "dedi ben "Herşey bitti Ceren "dedim ve Ceren anlamıştı kafasını salladı gözlerini kapattı bende kapattım sabah olmuştu .Doktor gelip Cerene baktı ve kimseye haber vermeden taksi çevirip kamp yerine gittik.Hemen odaya girdik.Kızlar yoktu ama Cereni yatırdım bende duş aldım.Ve Cerenin yanına gittim .Ceren "Beren ben çook iyiyim canım bende bir duş alıcam"diyip duşa girdi,Duştan çıktığında üstüme ben kırmızı şort ve mavi bir T-short giydim ,saçımıda açık bırakmıştım birde ayağımda spor ayakkabı giydim.Cerende çıkıp üstüne bir kırmızı elbise giydi saçınıda ördü ayakkabısı ise yine spor ayakkabıydı.Çok acıkmıştık ondan yemekhaneye gittik ama gitmez olaydım yemek hanenin karşısında Toprak ve Boğaç o dört kızın masasına oturmuş gülüp gülüp yemek yiyorlardı o anda Duygu bize dönerek "AAA Ceren lerde gelmiş "dedi erkekler bize döndü o anda Ceren "buradan gitmek istiyorum "dedi.bende "aynen"dedim ve hemen taksiye atlayıp deniz kenarına gitttik ve tam 6 saat orada kaldık kampa geldiğimizde ortada kimse yoktu odaya gittik kızlar hemen"siz neredeydiniz "dediler bizde anlattık hemen anladılar ve hemen yattık .