Azrayla içeri girmiştik kızlar uzanmış uyuyorlardı bizde hemen üstümüzü giyip uyuduk sabaha doğru Ceren yüzünden kalktım niye mi ? sabaha karşı 06:30 da Ceren sayıklıyıyordu "Toprak ,Toprak" bunu 5 kere devamladı bende diğer kızlar uyan masın diye hemen onu kaldırdım ve Ceren " Yaren ya benim seninle bir konuda konuşmak istiyorum bir kumsala gidelim mi ?"dedi bende "tabi "dedim.Beraber birlikte kumsula gittik Cerenle biz 8 yıldır arkadaş olduğumuz için Ceren bana herşeyini söyler.Ceren başladı "ya Yaren ben galiba aşık oldum sakin gülme darılırım biliyorsun ben ilk defa böyle şey yaşadım ve biliyosun sana yemin etmiştim ilk aşık olunca direk sen bileceksin demiştim bak ilk başta sana söylüyorum.İçimde çook kötü bir kuş var durmadan kalbim onu görünce küt küt çarpıyor şimdi bunu sana demek istedim "dedi ben ise hemen "kimmmm"dedim Ceren hemen "Toprak hani şu o akşamki çocuk"dedi bende hemen "onun için mi onun adını rüyanda sayıklıyodun "dedim Ceren "ben onun adını mı sayıkladım olamaz diğer kızlar duydular mı bari " dedi ben "hayır ben seni hemen uyandırdım "dedim Ceren "çok teşekkür ederim hadi sen anlat bakalim"dedi.ben " anlatacak birseyim yok ki "dedim.Ceren "ya Boğaça nasil baktigini gordum."dedi.ben "ya bana asiliyo bilmiyorum ama bende galiba asik oldum."dedim.
Cerenle dertlestikden sonra odaya gittik ve uyuduk ve saat tam 8 de kalktik çünki piknige gidecegiz.Azra üstune tayt ve simsiyah kapsanlu blüz giymişti ve spor ayakkabi unutmadan sacini at kuyrugu toplamisti.Merve şort elbise askili ve spor ayakkabi sacini acik birakmisti.Ceren uzun elbise pembe ve sacini örmütü oda spor ayakkabi giymisti.Ben kot şort ütume beyaz bluz ve ustune kot yelek giymistim sacimi bende ormustum ve sandalet giymistim.