Untitled Part 10

24 0 0
                                    

Sabah olmuştu ama Azra yatağında yoktu hatta pijamalarını katlayıp yatağının üstüne koymuştu.Hemen kalkıp üstüme kısa kollu T-short ,şort ayağımada spor ayakkabı giydim ve saçımıda ördüm.Dışarı çıktım ve hemen Boğaçların odasının kapısını çaldım.Kpıyı Boğaç açtı ama Boğacı öyle görmez olaydım üstünde sadece kaslar altında da şort vardı.Hemen gözümü kapattım ve oda hemen "özür dilerim "dedi ve hemen üstünü giydi hemen sordum "Ayaz burada mı ?"dedim Boğaç"evet uyuyor"dedi Bende "tamam teşekkür ederim "dedim.Arkadan hemen Ayaz geldi ve "ne oldu Beren bir sorun mu var ?"dedi.Bende "Yoktu da artık var sanırım "dedim.Ayaz "ne oldu "Ben "Azra ortada yok "dedim.Ayaz "ben onu arayayım hemen "dedi bende "hayır dur arama ben ararım "dedim ve aradım açan Azra değildi ama tanıdık sesdi "Efendim Yaren "dedi.Bana sadece Ceren Yaren der.Onun için konuştuğum Cerendi.Ben "Azra telefonunu orada mı bırakmış ?"dedim Ceren "evet birde not bırakmış"Ben "ne okusana"dedim Ceren "beni merak etmeyin ama Ayaz biraz merak ede bilir demiş "dedi.Bende hepsini Ayaza anlattım oda güldü yemek yedik ve öğlene doğru Azra elinde sepetle geldi.Sepetin içinde milyonlarca can erik ve nektari vardı.Merve hemen koşarak"Eriiiik"dedi.Ve sepetten çoook erik aldı ve hızlıca yedi.Ayaz hemen gidip "neredeydin sen "dedi.Azra "bunları toplamak için bildiğim yer vardı oraya gittim "dedi ve hep birlikde deniz kenarına gidip yedik.

yaz kampı :DHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin