Piknik

43 0 2
                                    

Odadan çıktık kapıda erkekler aralarında birşeyler fısıldıyorlardı ben sadece bir kelime duydum oda Boğaçın ağzından çıkmıştı şöyleydi "Duygu gelmiş "dedi Yağız ise çook şaşırdı ben "Duygukim ?"dedim Boğaç hemen heycanlanarak bana yalan söyledi "Duygu mu Duygu kim ya "dedi ben ise aldırış etmeden Merve'nin koluna girdim hemen neler olduğunu anlatıyordum ki Yağız gelip Merveyi benden alıp gitti "alacağın olsun Yağız efendi"dedim arkasından oda güldü tabi Boğaç hemen yanıma geldi "ya hanimlar haydi gitmiyor muyuz? "dedi biz ise "gidiyoruz ama neyle "dedik Boğaç " Kampın kendine özel bir sürü bisikleti var ondan tam 8 tane aldık "dedi ve hemen bisikletlere binik deniz kenarlarından geçtik ve en sonunda bir nehir yanında piknik alanı vardı ve gidik hemen dere yanından yer kaptık.Boğaç ile ben hamağı kurduk ,Yağız ile Merve Mangalı yakmaya çalışıyorlardı,Ceren ve Toprak Sofrayı kuruyorlardı ,Azra ile Ayaz ise etleri temizliyorlardı .Boğaç hemen bana " Ya Beren ben sana çıkma teklifi etmiştim ya ama sen bana cevap vermedin "dedi ben "ya çıktık ya "dedim Boğaç"ya hayır ben benimle sevgili olurmusun demiştim hatta sende anladın ama bana bir cevap vermiyorsun"dedi ben hemen " Bilmiyorumki yaa uff ben hayatımda hiç bir kimseyle sevgili olmadım "dedim.Boğaç "aynen ama ben seni gerçekten çook seviyorum "dedim ben ise "sen beni seviyormusun "dedim Boğaç hemen "Ayazlar beni çağırıyor "dedi ve Ayazların yanına gitip Azranın elindekileri alıp Azranın yaptıklarını yaptı Azra da hemen yanıma geldi "Beren ne oluyor ya "dedi Ben ise hala şoktaydım hatta sadece Boğaça bakıyordum "Bereeeeeen"dedi kulağımın dibinde ve ben "efendim "dedim Azra "ne oldu "dedi Ben "Boğaç bana Seni seviyorum "dedi Azra "neee "dedi ve ben "bağırma "dedim Azra "peki sen ne dedin "dedi ben ise "hiçbirşey demedim ama benimle sevgili olurmusun "dedi Azra "kabul ettin mi?"dedi ben ise "ediyim mi ?"dedim Azra hemen "evet "dedi ve o anda Merve ile Yağız "Hadi etler pişti "dedi bizde hemen sofraya oturduk ve hep birlikde yemek yedik yemek bittikden sonra Ceren ile Toprak ormanda yürümeye başladılar ve Toprak arkasından Papatyalardan yapılmış tacı verdi ve "Ceren ben bunu seni gördüğüm gün yaptım ve senden galiba hoşlanıyorum"dedi ve tacı Cerenin sacına koydu Ceren hemen "galiba bende senden hoşlanıyorum Benimle sevgili olurmusun "dedi ve Toprak "tabikide "dedi ve elele piknik alanına geldiler.Biz hepbir ağızdan "ooooo ne oluyooooo"Ceren hemen " biz sevgili olduk "dedi ve güldü Azra ile ben dal ararken azra birden "Beren Ayaz benim dudağımdan öptü bugün" dedi ve hemen "ben de onu öptüm ve sevgili olduk "dedi ben "benim haberim niye yok "dedim Azra ise "ya bilmiyorum ki "dedi ve o anda Boğaç geldi ve Azra yanımdan gitti Boğaç konuşmadan hemen ben "Ben de seni seviyorum "dedim ve Boğaç bana sarılarak beni döndürdü ve ben "seninle sevgili olurum "dedim.ve "Ama kızlara ben söylicem şimdi soylemeyelim" dedim ve elni bırakıp piknik alanına gittik sadece Yağız ile Merve sevgili olmamıştı Yağız birden merveyi Nehire attı ve kendide atladı ve ve Merveyi öptü tabi Merve tokat attı ama sonra özür diledi ve arabada giyinip gelince Yağız onunla konuşmuyordu Merve Yağızın yanına giderek "beni niye öptün "dedi Yağız "Beni sevmiyorsun hatta nefret ediyorsun şimdi niye soruyosun ki "dedi Merve "hayır sen benim aklımdan çıkmıyorsun ve benim ne demek istediğimi anladın "dedi Yağız "anladım tabi canım sende benim içimden çıkmıyorsun "dedi Merve birden "ayyy aynı krolar gibi konuşuyoruz "dedi ve "Benimle çıkarmısın "dedi Yağız hemen "tabikide Merveeee "dedi Merve "pislik Yağız benim gibi nasıl etkiledin ya "dedi Yağız "sen benden etkilendim ben yapmadım Canım benim "dedi hep birlikde yakan top volaybol filan oynayıp bisiklet sürerek kampa geldik .Ben hemen Boğacı yanağından öpüp odaya girdim Azra Ayaza sarıldı ve "seni seviyorum yakışıklı adam "dedi ve oda odaya girdi Merve "Baybay baş belası "dedi ve el sallayıp odaya girdi.Ceren "Kızlardan uzakdur genç adam "dedi ve oda içeriye girdi duş yaptık ve koltuklara oturarak itiraf ettik hepimiz sevgili olduğumuzu ve ilk önce Ceren ve ben sarılarak uyuduk Azra kendi yatağında Merve ise Yağızla mesajlasarak uyudu.

yaz kampı :DHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin