Akşam

64 0 0
                                    

Akşam olmuştu Merve siyah uzun straplez ve yırmaclı gece elbisesi siyah eyeliner ve kıpkırmızı bir ruj ve saçını yana doğru örmüştü .Azra turkuaz bir tek kollu simli göğüs dekorteli kısa elbise gözüne oda eyeliner ve ten rengi ruj tabi saçi dağinik topuz .Ben  bembeyaz prenses elbisesi giymiştim saçımı dalgalı yine açık bırakmıştım gözde yin eyeliner dudakda pembe ruj.Ceren pembe staplez mini dantel ayrıntılı bir elbise saçı düz ruj parlatıcı ve eyeliner çekmişti.Hepimiz toplu ayakkabı Azra tenrenkli ,Merve siyah,Ceren toz pembe ,ben turkuazdım.hepimiz dışarı çıktığımızda Azra Ayazın yanına Merve Yağızın Ben Boğaçın Ceren ise Topragın sonra tplanıp arabaya binip bir kafeye gittik ama çook şık bir yer oturduk konuşduk biz erkeklerle kızlar karşı karsıya oturduk siz biliyosuznuz kimlerin karsı karsıya oturduğuna birden Boğaç "siz nereden tanıyorsunuz bir birinizi "dedi Toprak" biz dün yemekhaneye gelirken tanıştık"dedi.Yağız "biz kumsalda kavga ederek tanıştık "dedi "Ayaz "tellefonunu aldığımda tanıştık "dedi ve hepsi dönerek bize bakarak "siz ne zaman tanıştınız " dedi bizde "gece yarısı kumsalda sohpet ederek tanıştık"dedik ve konuştuk filan  en sonunda dans ettik muhteşemdi ve yarın sabah pikniğe birlikde gitmek için sözletik ve Azra ve Beni Ayaz ve Boğaç öptü bizde utancımızdan hemen odaya girdikkk.

yaz kampı :DHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin