‼️sevgili bebeklerim, dün içimizi döküp rahatladıktan sonra aranızdan bir çok kişiyle konuştum. Elimde olsa hepinize tek tek kocaman kocaman sarılmak isterdim. Bir çok kişiyle özelden konuşurken 'umarım rahatsız olmazsın' diyerek söze başladılar. Kendimi bildim bilelim hep sizlere bir şey varsa bana anlatabilirsiniz diyorum. Bana anlatabilirsiniz sevgililerim, eğer bir cevap istemiyorsanız size bir cevap vermem sadece okurum, eğer isterseniz size yardımcı olurum. İnanın nasıl rahat edecekseniz öyle yaklaşımda bulunurum. Yorum yapmaya, panoma yazmaya utananlar var aranızda, alın panomda yorumlarımda sizin olsun. Bu zamana kadar bana yazılan her şeye elimden geldiğince cevap verdim. Çekinmenize gerek yok zaten bir çoğunuz size karşı nasıl davrandığımı anlamış olmalı. Aşamadığınız şeyler varsa gelin birlikte aşalım. Sizinle ilgilenmeyi sevdiğim için bunları diyorum. Bunlar beni meşgul veya rahatsız etmez.
Sizi seviyorum, hep mutlu olmalısınız.(Sizi olan sevgimi ve saygımı rica ediyorum kullanmayın size çok yakın davranmam bana hakaret edebileceğiniz anlamına gelmiyor, hoş ya da komik bir şey değil. Size olan tavırlarımı değiştirmek istemediğim için bu uyarıyı diyorum.)
ASKERLER
YORUM VE OY İÇİN HAZIRLAN o7#
rosé
Selam Taehyungtaehyung
Kimsin?rosé
Lisa sınıf arkadaşın Park Roséanne
Hatırladın mi?taehyung
Evet sarışındın değil mi?rosé
Hayır o zamanlar
kırmızı sacliydim sarı olan lisaydi 🙄🙄Böyleydim
taehyung
Ah evet
Hatırladım Rosé
Nasılsın? Bir sorun mu var?rosé
Jennie ile konuşuyormuşsun
Doğru değil mitaehyung
Ne yazık ki evetrosé
Ne yazık ki ne orospu çocuğutaehyung
Ne
Orospu çocuğu murosé
Ne yazık ki orospu çocuğuyum*
dicektim bir arkadaşa
sana attım yanlislikla uzgunum
Affet beni pasamtaehyung
Dalga falan mı geçiyorsun?rosé
Asla
Ama ciddiyet kurabilen biri değilim
Of keske bu konusmayi lisa yapsaydi
ama onunda beyin hücresi 1 falan
3 cümleyi yan yana getiremez
Hay amk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love is loading, taennie ✓
FanfictionKim Jennie, evlenmek için son dönemin en popüler eşleştirme uygulamasını yükler ve uygulamanın en popüler adayı olan Kim Taehyung ile eşleşir. Tek sıkıntı ise ikisininde 5 yıl önce ayrılmış olmasıydı. ©meyetc | 15 Ocak...