y i r m i a l t ı 〃

4.1K 371 480
                                    

SEVGİLİLERİM BU BÖLÜME GERÇEKTEN OY VERENLER DE YORUM YAPSİN SİZLERLEDE TANİSALİM

ayrıca oylar 100'ün aşağısında olursa
yb atamam ayrıca yorumlar azalmasin asker 😾😾😾

Yaş 17,

o çok güzel ama sessiz, buna rağmen duyduğum en güzel melodi bu olsa gerek.
Bugün gözlerine çok yağmur yağmış, ona
beni al dediği an ne olursa olsun onu
alabileceğimi söyledim.

gözlerine daha çok yağmur yağdı.

ama o bana güveniyor çünkü bu sefer yağmurlarını omuzuma akıttı.

"İnsan bir kere de tebrik eder be!" Jennie çirkefçe kapının eşiğinde annesine doğru bağırdı "Ne tebriği ya! Ben paranı aldığında tebrik ederim seni! Yok öyle tebrik falan!"

Jennie, karşısındaki boyalı sarı saçlı annesine baktı. Dudaklarında kırmızı ruju olan annesi gözlerinde ateş çıkarcasına kendi kızına bakıyordu.

"Bütün hepsi evlenmediğim için! Değil mi?" Jennie sinirden kıpkırmızı olmuş gözleri ile annesine bağırdığında annesi sinirle bir kaç adım üstüne yürüdü "Ben, benim halimde olma diye çabalıyorum!" Bayan Hyejin cırtlak sesi mahallede yankılanırken Jennie sinirle nefes verdi "Kendi evine bir adam atıp ona sakso çekip çekmemek tamamen senin elinde olan bir şey!" diyerek çığlık attı.

Hyejin, hızla Jennie'nin bileğini tutup içeri soktu ve kapıyı kapattı "Deli misin sen? Ne bağırıyorsun öyle deli danalar gibi!"

"Hah! Ne olacak ki? Senin escort olup olmaman seni değil sadece hep beni utandırdı!" Jennie dolu gözlerini annesinin üstüne dikerken annesinin gözlerine hüzün çekti.

Ne yapabilirdi?

En kolay ve en maddi gelirli iş buydu.
İste de istemesede bu düzene uyum sağlamıştı Hyejin. Artık bu durumdan vazgeçmek tamamen saçmalık olurdu.
"Düzgün konuş." dedi gelişigüzel.

Jennie, ağlamamak için kaşlarını çattı "Ya eve aniden Yuna girse? Ha! Ne olacak?" diye çığırıveren Jennie'ye karşılık annesi ellerini dalgalı sarı saçlarına götürüp çekiştirdi "Ben, her şeyi ayarladım! O bugün arkadaşında kalacak." dedi çıldırmış bir halde.

Jennie, annesinin bu utanmaz tavrına dolu gözleriyle güldü. Ardından baş parmağı ile işaret parmağını yakınlaştırarak annesinin gözüne doğru soktu "İşte sen bu kadarsın, kendini siktirmek uğruna kendi kızını başından savıp başka kişilere kakalıyor-" Jennie yüzüne inen okkalı bir darbe ile kafasının sağa doğru düşmesine engel olamadı.

Annesinin öfkeden gözyaşları akarken titreyen sesiyle konuştu "Sen, sen defol burdan! Senin karşında annen var! Annen!"

Jennie öylece yanağına elini çıkarmış bir şekilde yaşadığı şeyi sindirmeye çalışıyordu.

Jennie'nin her zaman bir umudu vardı ancak o zaman her hücresine umutsuzluk yayılmıştı. Bir damla bile düşürmemiş dolu gözleriyle annesine doğru baktı. Kahverengi saçları dağılmıştı. Öylece annesine doğru bakarken Hyejin olduğu yerde kala kaldı. O da böyle olsun istemezdi.

Hyejin, Jennie'ye en güzel şekilde bakmaya çalışarak kendi hayatını kaydırmıştı. Ve öyle ki unuttuğu şey o hayatın içinde küçük kızı Jennie'nin de olduğuydu.

love is loading, taennie ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin