y i r m i i k i 〃

4.3K 369 395
                                    

bu bölümü yazarken çok stresli heyecanlıydım.
bu yüzden yorumlarınızı ve oylarınızı esirgemeyin askerlerim <33

Yaş 16,

Ve o,

oturduğum soğuk betonun yanına kendi bedenini bıraktığında, bana kaç yıl geçerse geçsin, aramızda ne olursa olsun, beni burdan al dediğim an gelip beni ordan alacağını söyledi.

bende ağladım.

çok.

Hızlı adımlarımla stüdyoya girerken etrafa dahi bakınmadım. Büyük ihtimalle şu an Kim Taehyung, çekim odasında kameraman tarafından fotoğrafları çekiliyordu.

Ben ise sabah kimse gelmeden stüdyoya uğramış ve Kim Taehyung'un giyeceği şeyleri giyim odasında son kez kontrolü edip çıkmıştım. Ancak siktiğimin telefonunu oda da unutmuştum.

Panikle koşarcasına altımda ki dolgu topuk ayakkabı sesli bir şekilde zeminle öpüşüyordu. Altımda ki fileli külotlu çorap ve üstümdeki diz kapağıma kadar gelen siyah Rock N Roll tişört ile gayet havalıydım.

Bugün benim günümdü adamım!

Açık kahverengi saçlarımı son kez geriye savururken çat kapı giysi odasına girdim.

Girmem ile olduğum yerde kala kalırken karşımdaki adam ise üstünde önü açık beyaz gömlek altında ise diz kapağına kadar çekebildiği pantolon ile kala kaldı.

Yüzünde ufak mavi-beyaz taşlar varken, siyah saçları jole sayesinde iki yana ayrılmıştı. Biraz dağınık olsa da
bir heykelden farksızdı.

Kim Taehyung alıştığım her şeydi.

Bir tesadüf değil bana gerekli olan her şeydi.

Öyleydi.

Eskiden.

Kocamandı.

Gözlerimin gördüğünden, sarıldığım adamdan, dizine kafasını koyduğum adamdan, kalbime sığdırdığım adamdan daha büyüktü. Bakışlarım onun ilahlaşan güzelliği altında ezilirken hızla arkamı döndüm.

O buradaydı.

Karşımda.

Çıplak.

"NE İŞİN VAR SENİN ÇIPLAK!?" aklıma takılan soruyu endişeyle dışarı yansıtırken onu da transtan çıkarmış olmalı ki o da benim gibi bağırdı "Hayvan mısın kızım? Ne diye odaya öyle dalıyorsun!?" sesi aynı benim gibi yüksek çıkarken sinirle kaşlarımı çattım "Bana bak avukat, ağzını topla. Mahkemelik olmayalım!" tehdit içeren sesime karşılık güldüğünü duydum.

"Burada senin işini yapıyorum farkındaysan. Bence sen ağzını topla."

Ellerimi iki belime yerleştirirken o arkamda olmasına rağmen kapıya doğru sert bakışlarımı attım "Dışarıya çıplak çıkmayı düşünüyorsun o zaman?"

love is loading, taennie ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin