k ı r k i k i 〃

5.6K 290 1K
                                    

‼️ SINIR VARDIR.

+500 YORUM
+180 OY

(sayı saymayınn veyahut alfabeyi yazmayın kimsenin kalbini kırmak istemiyorum.)

şarkı önerisi
-goosebumps (travis)
-sicko mode (travis)
-go gyal

SMUT WARNİNG 😛

Gözümün önünden geçip giden yıllar canlanırken olduğum yere daha çok yaslandım.

Neden böyle yapıyordu?

Her şey düzgünken neden gidecekti?

Benden uzağa.

Beni bırakıp.

Gözlerim dolarken o çoktan ayağa kalkmış hızlı bir şekilde karşımda durmuş ve o güzel sesiyle "Bebeğim," diyerek beni etkisi altına almaya çalıştı.

Dolu gözlerimi yere indirdim ve ona cevap vermek yerine düşünmeye çalıştım.

Neden?

Neden?

Sinirle gözlerimizi değdirdiğim zaman omuzlarından sertçe ittirdim "Yalancı!" olduğum yerde çığlık atarken çekinmez tavırla üstüne doğru yürüdüm.

Bunu beklemeyen bedeni itişim yüzünden geriye doğru çekildi ancak gitmedi ve tekrar bana yanaşmak istedi.

"Defol!" diyerek göğsünden itmeye ve göğsüne doğru vurmaya başladım.
"Biliyordum!" diyerek ağlamaya başladım. Taehyung'un derin bir şekilde nefes aldığını duysam da ona vurmaktan kendimi alıkoyamıyordum.

"Dinle."

"Dinlemek istemiyorum!" diyerek gözlerimizin savaşmasına izin verdim.  Sinirl gözleri ağlayan yüzümde gezinirken kafasını sinirli bir şekilde iki yana salladı "Aynısı yapıyorsun! Yine ve yine!" dedi çemkirerek ardından üzerime doğru adımlayıp üstüme doğru eğildi.

"Sende aynısını yapıyorsun!" diyerek yüzümü elimin tersiyle itmeye çalıştım, diğer yandan vücudunu itiyordum.

Aptaldım.

Tekrar ona inanmak en büyük hatam olacaktı. Bunu bilmeliydim.

Gözyaşlarım yanaklarımdan süzülürken acımasız hareketlerle onu itiyordum.

"Jennie!" diye bağırdı bana doğru ve bileklerimi tutmaya çalıştı ancak ondan daha hızlı hareket ettiğim için bunu başaramadı.

"Siktir git!" diye bağırdım yüzüne doğru ve onu sertçe itmeye devam ettim. Bu girişimim bu sefer başarısız olmuş tek eliyle iki bileğimi kavramış ve sırtımı kendime gelmemi istermişcesine sertçe duvara yasladı.

Tek elini yanımdaki duvara yaslarken hiç çekinmeden üstüme eğildi ve ben daha konuşamadan dudaklarıma kapandı.

Dudaklarımdaki sıcaklağı itmeye çalışırken kafamı arkamdaki duvar yüzünden geriye bile çekemiyordum.

Dudaklarımı kapamaya çalışsamda alt dudağımı dudaklarının arasına çoktan almıştı.

Dilimle dudaklarını itmeye çalışırken bir yandan kollarımı hareket ettirmeye çalışıyordum. O bu hareketlerime daha çok sinirlenirken vücudunu vücuduma sertçe bastırıp benim ağlakça inlememe sebep oldu.

love is loading, taennie ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin