•6•

498 40 107
                                    

Yiğit | efendim melis

Melis | ...

Yiğit | bende, tamam gelirim

Melis | ...

Yiğit | şimdi yapamam akşamüstü gelirim! Görüşürüz

'Konuşurken pek istekli gözükmüyordu,her ne konuşuyorlarsa...konuşması bittiğinde beni elimden tuttu ve odadan çıkarıp arabaya doğru yol aldı. Bende kendimi kötü hissettim ve onu durdurdum...onların melisle ne ilgileri vardı!'

Azize | bir dur yiğit dur...çek elini!

'Anlamaz gözlerle bana bakıyordu. Ben çok öfkeliydim! Nesıl yani şimdi sarpı bulamadı diye melise mi zarar verecek! Asla izin vermem asla'

Azize | sarpa zarar vermedim bari melise mi zarar vereyim mi dedin?!

'Hiç anlam veremiyor gibi baktı...saf biri olsam bilmiyor falan derdim ama resmen mafya bu'

Yiğit | ne saçmalıyorsun Azize! Noldu birden bire?

Azize | diyorum kendisine zarar veremedin onu yanına alamadın...bari ablasına mı zarar vereyim mi dedin!

'Birden yüz ifadesi değişti...gerçekten saf olsam bilmiyor derdim...ama saf biri değilim o da saf biri değil. Duraksadı ve sanki kitledi...inanmıyor muş gibi yaptı.'

Azize | oyun oynama artık ben seni anladım...saf biri olsa bilmiyor derdim. Ama saf biri değilsin yiğit.

Yiğit | saçmalama Melis sarpla hiç bir bağı ve alakası yok...sarpı tanımıyor bile. Saçmalama ve melise bir daha böyle bir hakaret etme

'Resmen bana inanmıyor,beni bir yalancı olarak görüyor'

Azize | inanmıyorsun bana...

Yiğit | daha bugün tanıdığım birine neden güveneyim?

Yiğit | daha bugün tanıdığım birine neden güveneyim?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'tokat gibi olmuştu cavabı...ama haklı...neden güvensin ki! Ben neden onu bu kadar gözümde güzelleştirdim ki! Kendimi ne sanıyordum! Ama bunu kanıtlayacağım...Eğer Melisin bir saç teline zarar gelse yakarım onu!'

Azize | Melisin bir saç teline sarp yüzünden zarar versen seni yakarım!

Yiğit | ONLARIN BİRBİRİLERİYLE BİR ALAKALARI YOK!

Azize | bağırma bana...

Yiğit | o zaman kes!

Azize | o kadar mı işini kötü yapıyorsun! Neden ilkte bilgi toplamıyorsun...onlar ABLA KARDEŞ!

'Gözlerinde şaşkınlık öfke ve kırgınlık görüyordum!gerçekten bilmiyor muydu! Birden evden çıktı. Allah kahretsin ben melisin kim olduğunu söyledim! Melis söylememiş gibiydi. Melisi tehlikeye attım!'

Yiğit'ten
'Azize melisin sarpın abladı olduğunu söyledi. Ne kadar doğru olabilir ki! Çok emin konuşuyordu! Bende hemn evden çıkıp melisin ev yolunu aldım. Bu yanlış olsa Azizeyi öldürürüm bile... hemem azizeyi aradım o yüzden'

Yiğit | Azize emin misin melisin sarpın ablası olduğuna!

Azize | Yiğit nerdes-

Yiğit | BANA CEVAP VER...EMİNSEN NERDEN!

Azize | e-evet eminim...çocukluk arkadaşlarım...melis sana arayınca görüntüsü ekrana geldi ve o seste melisin sesiydi ordan melisi hang-

'Kapattım telefonu ve daha da hızlı arabayı sürdüm. Beş dakika içinde evine vardım zaten...sertçe kapısını çaldım. O da hemen açtı kapıyı!'

Melis | sevgilim!

'Tam bana sarılacakken onu içeri ittim ve bileklerini sertçe sıktım.'

Melis | ah yiğit canım yanıyor! Noldu!

Yiğit | kimsin sen!

Melis | o-o ne demek!

Yiğit | artık beni aptal yerine koyma...neden sarpın KARDEŞİN olduğunu SÖYLEMEDİN !

Melis | ne! S-sen nerden!

Yiğit | bide inkar etmiyorsun...inkar etsene...inkar et ben ben...

'Kendimi tutamadım ve ağlamaya başldım...beni ilk defa biri yenmişti,beni kandırmıştı! Meliste beni kolları arasına aldı ve başımı öptü...aylarca birlikte olduğum kadın beni kandırmıştı ve kullanmıştı...biz tanıştığımızda sarhoştuk ve her şey o geceden başladı ki biz sarhoşken birlikte olduk. Bende tek gecelik ilişkiler seviyordum ama melisle birlikte olduktan sonra melis peşimi bırakmadı ve her gece benimle ilişkiye girdi. Bizde bir nevi sevgili olmuştuk ama ben ona bir gram olsun bile kıskanmadım,neden bilmiyorum! Ama o beni kandırdı.!'

Melis'ten
'Yalan söylersem o benim kalırdı ama gerçekleri söylersem onu kaybederdim. Ben sarpın ablasıyım ama...yiğitle ilk birlikteliğimizde sarhoş değildim. Ayıktım ve herşeyi hatırlıyorum. Sarp beni yiğitin yanına gönderdi...düşmanlardı ama neden bilmiyorum. Bu işi girdiğimde sarp bana ona aşık olma dedi ama ben kendimi kaptırıp aşık oldum ona. Sarp için çalışıyor olabilirim ama yiğiti seviyorum. Bir taraf sevdiğim adam bir taraf kardeşim. Ajanlığıma devam eder yiğite yalan söylemeyi seçerim'

Melis | bak bana...doğru ablasıyım ama,onunla yıllardır biz görüşmüyoruz. Onunla husumet var aramızda...hatta nefret ederim ondan! Ama ben seni seviyorum yiğit. Sadece seni! Kardeşimi bırak o benim düşmanım,çünkü seninde düşmanın! Demedim belki kızarsın yada beni terkedip gidersin ama ben seni seviyorum!

'Gözlerine bakarak söyledim bunları...kendimi çok kötü hissediyorum. Artık ben affetmeyeceğimi düşünüp tam kalkacakken,ellini boynuma sarıp kendine çekip dudaklarını dudaklarıma bastırdı!'

 Artık ben affetmeyeceğimi düşünüp tam kalkacakken,ellini boynuma sarıp kendine çekip dudaklarını dudaklarıma bastırdı!'

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

...
Yüzyıl sonra tokat gibi bir bölümle karşınızdayım😝
Bu bölüm sadece Ayenurimek677 için...hatırlattı bana yüzyıl bölüm atmadığımı ve açık olmak gerekirse sadece o kitapları soruyor🙂
Neyse...
Bölüm çok ağır bitti ama he🥴
Sizce bundan sonrası nolacak!🤨👀
Oy sayısı atmıştan geçerse hemen bölüm gelir!
Yeni bölüme görüşürüz ✌️🤍🍵

AzizeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin