•7•

273 37 45
                                    

Yiğit'ten
'Melis beni öpmüştü...ne kadar da sinirli olsam ona hiç bir zaman ona karşı koyamazdım. Tam odaya yönlenmiş odaya girecekken telefonum çaldı. Ekrana bakmadan hemen kapattım telefonu. Biraz sonrası melisinki aradı. Melis telefona baktığında Azize adı vardı. Melis de kapattı telefonu sonradan yine işimize devam ettik. Melis benim gömleğimin düğmelerini açmaya başladı. Tam gömleğimi çıkarttığında kapı çaldı. Melia kapıya bakmaya gitti. Gelmeyeli bir iki dakika gibi olmuştu. O yüzden bende aşağı indim ve gördüğüm kişiyle şok oldum.'

Yiğit | Azize!

Azize'den
'Yiğit gelmedi geri eve. Bende melis için merak ettim ve tabii kendisi için de. Melisten bir adresim vardı taksi çağırıp oraya gittim. Kapıyı çaldığımda melisin saçları başı yüzü dağınık bir şekilde kapıya geldi. İyi misin? Sana bişey yaptı mı falan sorular sordum. O da beni evden dışarı edecekmiş gibi laflar söylüyordu. Ki tam o an yiğit merdivenlerden indi...yalnız çıplak ve dağınık bir halde. Bende gerizekalılar gibi onun verdiği elbiseyle geldim. Ona baktığımda gözlerim doldu nedense. Hemen melise döndüm...'

Azize | Melis iyisin,ben gidyorum sizlere iyi geceler ve kolay gelsiniz.

'Yüzümü yiğitten alacakken iğrenerek bir bakış attım ona ve caddeye döndüm. Caddeden geçen taksiyi durdurdum ve binip baskın yapılan eve döndüm.'

Yiğit'ten
'Azize'nin bakışı bir bıçak misalı gibi bana saplanmıştı. Hemen onu üzdüğümü sanıp yukarı çıkıp gömleğimi giyip evden çıktım. Melis bişeyler diyordu ama anlayamıyorum. Kulaklarım sanki hiç duymuyordu onu. Hemen arabaya binip dağ evine doğru yol aldım.'

Azize'den
'eve varmıştım. Sanki evde biri vardı ama Yiğit olmadığına göre köpeklerinden biri olmalıydı. Kaldığım odaya girdim ve elbisemi değiştirmeye başladım. Fermuar kısmında biraz zorlandım ama sonunda açabildim ve kısa şortumu ve üstümü giydim. Sonra kendime gelebilmek için ve kendimi sakinleştirmek için aşağı inip bir limonlu su yapıp içtim. Sonra da odaya çıkıp günlüğümü alıp yine aşağı inip bahçede oturup günlüğüme yaşadıklarımı yazıp anlatmaya başladım... sanırım bir saat gibi geçmişti bahçede oturalı ki birden kapı sesi geldi. Sertçe kapatılma sesi geldi. Kalktım birden yerimden,yiğit olduğu düşüncesiyle birden içeri koştum...tehlikeyi unutmuştum,ki tam o anda ağızımı kapattılar ve bayılttılar.'

•••
Yıllar sonra yine ben ama kısa bölüm oldu. Aylar geçti oylar sayısı hiç değişmedi. Artık uzun bölüm atmam:)
Sınır:
60 oy 70 yorum

AzizeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin