JeanEren noluyo
Öğrendin mi sonunda. Beni fark etsin diye yaptım, yakınlaşma gibi düşün
Jean
Sırrını herkese anlatarak mı yakınlaşıcaksın?
Evet
Jean
Keşke sana anlatmasaydım, Armin öğrenirse çok pis siker beni
Ben varken seni niye sikiyomuş
Jean
Mal ciddi ol, kimse öğrenmesin diye çok uğraşıyodu.
Bana anlatan sen değil misin salak
Jean
Yaptığın plan her neyse sonunda istediğin olmicak, biliyosun dimi
Sadece lütfen ona bunları benim
yaptığımı söyleme.Sabah oldu, hiç yataktan kalkasım yok.
Ama okul var, birkaç dakika daha yattıktan sonra kalktım, Historia'nın odasına gittim ama orada yoktu. Dün gece de geç geleceğini söylemişti, bu kadar geç olacağını tahmin etmiyordum.
Okul için hazırlandıktan sonra evden dışarıya çıktım, yolda yürürken de Jeanla karşılaştık.
"Sen hasta değil miydin?"
"Dün gördün, hastaya benziyor muydum?"
"Ama ya hâlâ hastaysan? Bence bugün de okula gitme."
"Hasta falan değilim, hem sanane, ister gelirim ister gelmem."
"Okulda daha kötü olursun diye demiştim, hep ters cevaplar veriyosun."
"Yine ne oldu acaba, ne saklıyosun?"
"Ya yok artık, ne saklicam sadece seni düşündüğümden öyle söyledim."
"Kesin öyledir."
Birlikte yürüyerek okula geldik, Jean da eve dönmem için salak salak haraketler yapmaya devam etti.
Erken geldiğim için bahçeye indim, neredeyse kimse yoktu, yani sessizdi. Ben de bu sessizlikten yararlanarak kitap okumaya karar verdim.
Kitap okurken bir taraftan da okula girenlere baktım, sonra da o gözlüklü çocuğu gördüm, o da beni görünce koşarak yanıma geldi.
Pek mutlu gözükmüyordu, ben de merak edip ne olduğunu sordum ona.
"Yanlış anlama ama, annemler de dün olanları öğrendi, seninle görüşmemi istemiyorlar."
"Anlamadım, neyi öğrendiler?"
"Boşver, sadece bir daha konuşmayalım olur mu?" Diyerek uzaklaştı, dün ne oldu da şimdi böyle davranıyor anlamadım.