Cellat'ın ağzından
Kapının çalmasıyla uyandım. Kaeya gelmiş olmalıydı. Kapıyı açtım Kaeya kapıyı kapattığım gibi belime sarılıp "Nerede kalmıştık😉😉?" dedi. Çok utandım!! Ama gözüm dudağına takıldı... Dudağı patlamıştı!! "Kaeya dudağına ne oldu??" dedim. "Boşver" dedi ama boşveremezdim!! "Oraya hemen pansuman yapmamız gerek!!" dedim. "Sen nasıl istersen canım😉😉😉." dedi Kaeya. Neden Kaeya ile birlikteyken bu kadar gergin ve utangaç oluyordum🥺?! Kaeya'nın dudağına pansuman yaptım. Akşama doğru bir film izledik. Film güzeldi ama Kaeya yorgun olduğundan doğru düzgün izleyemedi. Ben de "Hadi yatalım artık UwU." dedim."Tamam ama ben nerede yatıcam ?" dedi Kaeya. Bunu hiç düşünmemiştim. "Ş-şey🥺🥺" "Biliyorsun benim yatağım biraz büyük 🥺🥺🥺🥺"dedim. İkimizde utanmıştık. "Yani yanında yatmamı mı istiyorsun?" dedi. "Öyle değil!!. Şey... Ben yalnız yatmaktan korkuyorum 🥺🥺🥺." dedim. Kaeya "Tamam o zaman" dedi. Odama gittik. Evet dediğim gibi yatağım çok büyüktü. Kaeya pijama bile giymeden yatağa hemen girmişti. Ben üstümü onun yanında değiştirmeye utandığımdan banyoya gidiyordum ki Kaeya "Giyinebilirsin sen ben bakmam" dedi. "Tamam ama arkanı dön🥺!!" dedim. Kaeya arkasını döndü ve hemen giyindim. Kaeya'ya baktığımda uyumuş gibi gözüküyordu. Evin ışıklarını kapattım ve Kaeya'nın yanına yattım. Yattığım anda bana döndü ve "İyi geceler bebeğim😘😘" dedi bana. Yatarken bile bu kadar kızarmak zorunda mıydım?!! Bende "İ-i-iyi geceler Kaeya 🥺🥺" dedim. Bana sarıldı. Kucağı sıcacıktı ve çok güvende hissettiriyordu UwU. Uyumadan önce biraz Kaeya'nın yüzüne baktım. Karanlık olsada ay ışığında çok mükemmel duruyordu🥺🥺🥺. Sonra ben de ona sarılıp uyudum.
Kaeya'nın ağzından
Yine Cellat'ın evine geldim ve kapıyı çaldım. Galiba uyuyordu. Onu uykusundan uyandırmak bana çok kötü hissettirmişti. En son ne yaptığımız aklıma gelmişti. Hemen Cellat'ın beline sarılıp "Nerde kalmıştık😘😉?" dedim. Cellat önce kızardı ama gözleri dudağımda kaldı. Dudağımın yara olduğu aklıma gelmişti. Aslında umrumda değildi ama aşkım beni çok önemsiyordu 😜😜. Yaraya pansuman yaptı. Bir film seçtik ve izlemeye başladık ama yorgun olduğumdan pek fazla izleyemedim. Cellat film bitince yattığı kucağımdan kalktı ve "Hadi uyuyalım !!" dedi. Ben de nerde uyuyacağımı sordum. Cellat bir süre durakladı. Sanırım o da bunu düşünmemişti. Yatağının ona biraz büyük geldiğini söyledi. Ne demek istediğini kolayca anlamıştım. Çok utanmıştı ama bana hava hoştu😉😉. Odaya girdiğim gibi yatağa yattım. Cellat üstünü giyinecekti galiba ama utanıyordu. Ben de "Giyinebilirsin ben bakmıyorum" dedim. "Ama arkanı dön!!!" dedi . Bende döndüm. Giyindi ve yanıma yattı. Yattığımda ona doğru döndüm ve "İyi geceler bebeğim 😘" dedim. Oda utanarak iyi geceler dedi. Ona sarıldım ama uyuyamadım. Sanki bana bakıyordu. Biraz baktıktan sonra bana sokuldu ve uykuya daldı. Ben de ona daha sıkı sarılıp uyudum.
Bu bölüm biraz kısa oldu affedin beni brocken 🥺🥺🥺🥺💔💔💔💔💔💔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KaeCel (Kaeya x Cellat) best aşk storysi 🥺🥺
RomanceGördüğünüz bütün shipleri unutun çünkü dünyanın en mükemmel shipi KaeCel (KAEYA x CELLAT) ile karşınızdayım. (Knkm ironi bu)