Bölüm 4 -okulun popüler kızları-

50 6 2
                                    

Cellat'ın ağzından

Sabah alarmla uyandığımda Kaeya yanımda yoktu!!! Sanırım benden önce kalkıp okula gitmişti. Dün olanlar aklıma geldikçe utanıyordum. Ben gay miydim yoksa🥺🥺🥺?!?!! Bunları kafamdan atıp hemen üstümü giyinip okula gitmem gerekiyordu. O sırada gözüm masamdaki nota takıldı. Notta şunlar yazıyordu:

"Özür dilerim Cellat ama gitmem gerekti ve büyük ihtimalle okula da gelemeyeceğim. Aşkımsın😜😜😉😉😘😘" yazıyordu. Sondaki cümle yüzünden kızarsam da endişelenmiştim ne olmuştu da bu kadar erken gitmişti🥺🥺🥺. Kaeya'ya ne olduğunu soran bir mesaj attım. Mesaj gitmemişti. Daha da çok endişelenmiştim ama okula geç kalacaktım. O yüzden hemen giyindim ve okula gittim.

Herkes bir yerde toplanmıştı. Kısa olduğumdan ne olduğunu göremiyordum🥺🥺. Kalabalığın arasından ilerledim. Karşıma 2 tane kız çıktı herkes onlarla konuşuyordu. Kahverengi saçlı olan beni yanına çağırdı. Sanırım o da bana gay diyecekti🥺🥺🥺. Gittiğimde ise "Merhaba ben Amber🙄🙄." dedi. "B-b-bende Cellat🥺🥺🥺🥺" diye kendimi tanıttım kızlara. Sarı saçlı olan "Ben de Cemre💅💅💅" dedi. Sonra aralarında konuşmaya başladılar herkes sessizce bize bakıyordu. Amber bana dönüp "Sen iyi bir çocuğa benziyorsun. Artık arkadaşız😜." dedi. Gözlerim koskocaman açılmıştı! NE!?!? Ben mi yanlış duymuştum yoksa... Sadece "T-t-t-tamam🥺" diyebildim. Dün herkes benle dalga geçiyordu neden şimdi susmuşlardı ve bana gururla bakıyolardı🥺🥺🥺. Utanmıştım herkes bana bakıyordu. Kızlar iki yanıma geçip kollarıma girdiler ve kantine gittik. Para almayı unuttuklarını söylediler. Bende de yeteri kadar para olduğu için onların paralarını ben ödemiştim. Neden para getirmiyorlardı ki Ò.Ó!!!??? Sonra beni sıralarına götürdüler yan yana oturuyorlardı ve çantaları en moda olanlardandı. Amber çantasından iPhone 15'ini çıkardı ve kamerayı açıp "Hadi selfie 😜!" dedi. Utangaç olduğumdan fotoğraf çekinmeyi pek sevmezdim ve fotoğrafta da çok utanmış gözüküyordum. "Ama bu hiç güzel çıkmadı ki🥺🥺!" dedim. Cemre "Bidaha öyle dediğini duymayayım çok güzel çıktık bikere🙄🙄!!" dedi. Ben daha da çok utandım. Zil çaldı. Kızlardan ayrılıp sınıfıma gittim. Gittiğimde sanki çok ünlüymüşüm gibi davrandılar. Daha dün benimle dalga geçiyorlardı🥺🥺🥺. Yerime oturdum ve hoca geldi derse başladık. Tüm gün sıkıcıydı sadece dördüncü teneffüs kızlarla bir kız için kavga eden erkekleri izledik. Amber da bize çekirdek verdi. Çok heyecanlıydı. Tabi teneffüs bitince kavga bitti. Birbirlerini çıkışa çağırdılar ama korkak oldukları için gelmediler 😝😝. Bu kızlarla takılmayı sevmiştim. Sanki bir günde eksilere düşen özgüvenim tavan yapmıştı🥺🥺🥺. Eve gelip telefonuma baktığımda bikaç mesaj geldiğini gördüm bu mesajlar Amber,Cemre ve Kaeya'dandı!! Kaeya yazdığı için çok sevinmiştim. Hemen mesaja baktım. Kaeya "Yanıma gelirsen anlatırım 😉😉" yazmıştı. Bende "neredesin🥺?" yazdım. "Yatakta😜😜" yazdı Kaeya. Çok utanmıştım. "Evin de misin yani🥺🥺🥺?" yazdım. O da evet dedi ve adresini verdi. Bu sefer ben ona gidecektim!! Çok heyecanlandım. Güzel kıyafetlerimi giydim. Evlerimiz yakındı o yüzden yürümeyi tercih ettim. Kapıyı çaldım...

Kaeya'nın ağzından

Sabah telefonumun çalması ile uyandım. Arayan numarayı bilmiyordum. Cellat uyanmasın diye odadan telefonumla çıktım ve mutfağa doğru ilerledim. Telefonu açtığımda tanıdık bir ses duydum. Kimin sesi olabilirdi? Hmm... Anlayamıyordum konuşan kişinin kim olduğunu. Konuşan kişi bir kızdı. Anlayabildiğim tek şey buydu. "Kaeya konuşmamız gerek." dedi kız. Bende "sen kimsin?" diye sordum. "Ne kadar da çabuk unutmuşsun... Ben Rosaria." dedi. Evet tabi ya hatırlıyorum Rosaria. Neden beni sabahın bu saatinde aramıştı? Bunu sorduğumda cevapladı. Hemen gitmem gerektiğini anladım bu yüzden Cellat'ın yanağına bir öpücük kondurup bir not bıraktım ve evden çıktım...

Arkadaşlar sorry bu bölümün gelmesi biraz uzun sürdü ve çok kısa🥺🥺💔💔. Ama bidahaki bölüme belki uzatabilirim bunu😜😜(çaktırmayın asla uzamıycak bunlar anca 500 kelime). Neyse bay bay UwU. (Bu arada kapak için amberdan özür dilerim)🥺🥺🥺🥺🥺🌸🌸🌸🌸🌸

KaeCel (Kaeya x Cellat) best aşk storysi 🥺🥺Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin