bölüm 6

10 2 2
                                    

Cellat'ın ağzından

Kaeya'nın evine geldiğimde büyülenmiştim. Bir villası vardı😱😱😱!!! Onun bu kadar zengin olduğunu düşünmemiştim 😦. Kapıyı çalacaktım ama tam o sırada kapı açıldı.Heyecanla "K-k-kaeya?🥺"dedim. Hayır... Değilmiş... Bir kız..çıktı.... Tam eve dönecekken kız "Hoşgeldiniz Cellat bey Kaeya Bey sizi içerde bekliyor."dedi. Ohh çok rahatlamıştım. AMA GAY DEĞİLİM😡😡😡!!! "T-t-teşekkürler" dedim ve içeri girdim.

Girdiğimde Kaeya üst kattan bana bakıyordu. Çok seksi bir şekilde "Slm bebek😘😘😘🔥🔥🔥" dedi ve çok fena kızarmaya başlamıştım 😳😳😳😳."S-s-s-slm🥺🥺🥺" dedim ben de ve beni yukarı davet etti. Odası benimkinin iki katıydı 😲😲. "Kaeya neden sabah bana haber vermeden çıktın🥺🥺?" dedim. O da "Hmm önce bi sarılsaydın bana cnm😘😘😘" dedi. "Ay pardon 🥺" dedim ve Kaeya'nın üstüne atladım. Ona bu kadar yakınlaşmak çok güzeldi🥺. Ona sarılırken ben çok küçük kalıyodum soft boy olduğum için ama bana çok sıkı sarılıyordu🥺😳. Uzun süre boyunca sarıldık UwU. Sarılmayı bıraktığımızda çok üzülmüştüm 😞😞. Yeniden ne olduğunu sordum. Kaeya "Sadece yeni bir kavga çıkmış birşey yok canikom😘." dedi. "AAAAA K-K-KAEYA İYİ MİSİN😱😱??" diyerek ona bidaha sarıldım. Kaeya da "İyiyim iyiyim sakin ol sadece el bombası patladı kafamda ama burnum bile kanamadı 😏😏😏" dedi. Offf çok rahatlamıştım. Of ya hep de birlikteyken kavga çıkıyo ☹️. "Üzülme bebişim daha çok zamanımız var😉" dedi Kaeya. Onu yanlışlıkla dışımdan mı söylemiştim yoksa... " A-a-ay ben yanlışlı-" derken Kaeya "Şşş sakin ol cnm ben de bıktım kavgalardan artık seni anlıyorum 😇 ama artık zaman geçirebiliriz😉😉" dedi. Buna sevinmiştim ve kızarmıştım 🥺.

Kaeya bir anda "JEANN!!!" diye bağırdı. Kapıda gördüğüm kız hemen önümüzde belirdi ve " Evet efendim" dedi. "Biz şimdi dışarıya çıkıyoruz eve geldiğimizde her şey hazır olsun lütfen😘😉😉😉" dedi Kaeya Jean de başını sallayarak gitti. "D-d-dışarı mı??🥺" dedim. Kaeya da "Tabiki canım birazcık alışveriş yaparız sana😉🔥"dedi. Ohaa ne kadar da düşünceli biriydi 🥺🥺🥺🥺. Bir anda üstünü çıkartmaya başladı. Kıpkırmızı kesildim ve "AAYY NE YAPIYORSUN😳😳😳😳" diye bağırarak elimle  gözümü kapadım. "Dışarı çıkacaksak üstümü değiştirmem gerekiyor bebiş😉😉🔥🔥🔥." dedi. "A-a-ama önümde yapmana gerek yoktu🥺🥺" dedim parmaklarımın arasından çok güzel kaslarına bakarak. Kaeya "Utanmana gerek yok😉😉🔥🔥" dedi ve elimi alıp kaslarına elletmeye başladı🔥🔥🔥🔥🥺🥺🥺 (ÖZÜR DİLERİM PUAHHASXGSHSGDJSU) Kızarmaktan konuşamıyordum kasları çok güzeldi. AMA HAYIR GAY DEĞİLİM😡😡😡😡!!!! Ya da öyle miyim..? Off sus bi Cellat 🙄🙄. Belki bi gramcık öyleyimdir🥺🥺.

Bu bölümde hiç bişey yok çünkü neyi nasıl bağlayacağımı hiç bilmiyom o yüzden kusura bakmayın canlarım🥺🥺🥺 görüşürüz kaecel shipleyen insanlar 🔥🔥🔥🔥🔥

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 15, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KaeCel (Kaeya x Cellat) best aşk storysi 🥺🥺Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin