Kaeya'nın ağzından
Rosaria... Kuzenimin sevgilisi. Beni neden sabahın bir vaktinde aramıştı ki? Aklımdaki düşüncelerle arabamı çalıştırıp yola çıktım. Rosaria bana yerini söylemişti. Adım gibi bildiğim bir yerdi. Adım Kaeya bakın adım gibi biliyorum 🙄🙄. Rosaria içeride olmalıydı. Ama böyle bir yeri neden tercih etsin ki?? Bildiğin gece kulübüydü. Umarım saçma bişey yapmıyordur. İçeri girdim. İçeri girdiğim an onu gördüm bildiğiniz elindeki bardak neredeyse elinden düşücekti. Çok yorgun gözüküyordu. İçmiş olmalıydı. Yoksa kuzenim bişey mi yaptı??? Yanına oturdum beni görmüş gibi görünmüyordu. "Hey... Rosaria?" diye seslendim. Bir anda başını kaldırdı beni görünce rahatladı sanki. "Oh sen miydin? Beni korkuttun!!" dedi. "Neden korkuyorsun?" dedim. Kafasıyla arkayı işaret etti ve "Arkaya bak." dedi. Çaktırmadan arkaya baktım. Bir çocuk vardı etrafını birsürü kız kaplamıştı ve çocuk hepsiyle çok yakındı. Ek olarak çocuk kuzenime benziyordu!? "Gerçekten o mu? Bir yanlış anlaşılma olmasın??" diye sordum Rosaria'ya. Rosaria elindeki kadehten bir yudum daha aldı ve cevap verdi "Kesinlikle o. Bir keresinde kafasına kamyon girmişti ve onun izini gördüm...". DUR NE İMDAT!!! "Kafasına... Ne girdi dedin..?". Rosaria "Ohh... Bunu söylememişim gibi say tamam mı? Kesinlikle o." dedi. Eh..? Kafam karışmıştı ama şuan konumuz bu değildi. Rosaria zaten emoydu ve bu durum onu daha da kötü yapmıştı. "Onun böyle bir şey yapacağını hiç düşünmezdim... Köyde ona İmam derlerdi ve bu..." sözümü tamamlayamadım. Rosaria'nın gözleri açıldı ve bana bakakaldı. "Köyde... Ona ne derlerdi....??" dedi. "İma-DUR. Bunu duyarsa beni öldürür. Bunu hiç söylemedim sana tamam mı???" diye cevap verdim. Kuzenim bunu duysa beni öldürürdü. Rosaria soruma "hehe ok." diye cevap verdi. Kendimi tutamayıp "Sana girsin o ok🙄🙄." dedim. Rosaria "Çocuk seni öldürürüm. Suscan." dedi. Çok korkunç gözüküyordu birşey diyemedim. Sessizce birimizin bişey demesini bekledik sanki. Sonra ben "Neyse boşver. Ne istiyorsun benden?" dedim. "Kürşat'ı pişman etmek istiyorum ve bana yardımcı olacaksın. Yoksa seni parçalar bir kutuya koyup sevgiline gönderirim🥰🥰." dedi. "Dur... Ne? Sen..." diye kalıverdim. "Evet. Bütün okul sadece çok yakın bir arkadaşlık kurduğunuzu düşünüyor... Aranızda özel bir bağ varmış falan filan işte. Ama ben öyle düşünmüyorum...".
"..." Cellat insanların böyle düşünmesini istemezdi... O yüzden bişeyler uydurmak zorundaydım. "H-hayır öyle birşey yok... B-biz... Sadece önceden tanışıyoruz..." dedim. Ahh bir aptal bile buna inanmazdı. "Ben aptal değilim Kaeya. Hem senin sevdiğin kişi benim ebemin çocuğu..." dedi Rosaria. Ne... Aslında... Rosaria bana yardımcı olabilirdi bende ona... Derin bir nefes aldım ve Rosaria'ya baktım. "Tamam. Sana yardım edeceğim. Ama sen de bana yardım edeceksin. Yardımcı olmanı istediğim şey-" derken Rosaria sözümü kesti "Tamam tamam ne istediğini biliyorum. Ayarlarım ben çok kolay böyle işler. Ben ülkenin çöpçatanıyım🙄🙄." dedi. "Tamam. Plan nedir?" dedim. "Gerçekten bir planım olduğunu mu düşündün gerizekalı" dedi Rosaria. "Ya ayıp oluyor ama..." dedim. "Tamam tamam. Sus şimdi. Sen eve git benim için bir plan düşün ve bende senin iş için bir plan düşüneceğim." dedi Rosaria elindeki kadehteki içeceği bitirerek. "Tamam ama sen nasıl buradan çıkacaksın seni görebilir?" dedim. "Görse de bişey olmaz zaten her türlü ondan ayrılacağım."dedi ve tam bir bad emo brocken girl gibi kapıya doğru yöneldi. Kuzenim kızlarla kafayı bozmuştu galiba başka bir yere bakmıyordu. Rosaria çıktı. Bende yapacak bişeyim olmadığı için çıktım. Of okul başlamıştı bile ama hiç modumda değildim. O yüzden direk evime geçtim. Özür dilerim Cellat ama bugün biraz yalnız kalman lazım. Eve gittim. Çok uykum vardı ama biraz plan yapmam lazımdı. Eh biryerden başlamak lazımdı.Birkaç başarısız plandan sonra...
Ahh... Bu kadar zor olacağını hiç düşünmemiştim. Düşün Kaeya düşün. Dur bir dakika!! Evet tabi ya!! Kuzenim... Onun çok büyük bir korkusu vardı. Çocukluğundan beri her başına geldiğinde ağlamaya başlar. İşte bu! Elime kağıt kalem aldım ve büyük bir senaryo yazmaya başladım. Yazdığım bir sayfadan sonra hazırdım. Sanırım Rosaria'ya bunu göndermem lazımdı. Telefonu açtım. Of internetim kapalıymış. İnternetimi açtım. İnterneti açmamla beraber Cellat'tan bir mesaj olduğunu gördüm. Beni merak etmişti demek😜😜. Mesajı açtım. Mesajda "Ne oldu ciddi birşey mi?" yazıyordu.
Falan filan işte önceki bölümden biliyorsunuz Cellat Kaeya'ya gidecek 🙄. Çok uzatmak istemiyorum kısa bir konuşma yapacağım 😜. Öncelikle bölüm geciktiği için çok özür dilerim ama zorba hocalar çok ödev veriyo bide sınav haftası da vardı 🥺🥺💔💔. Bide şey sorucam. Artık hikayeleri 3. Kişi tarzıyla mı yazsam? Böyle karakterlerin ağzından olunca hep aynı şeyleri dinliyormuş gibi oluyor. Hem araya kendi fikirlerimide eklerim 😜😜. Nasılım kilasik bn.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KaeCel (Kaeya x Cellat) best aşk storysi 🥺🥺
RomanceGördüğünüz bütün shipleri unutun çünkü dünyanın en mükemmel shipi KaeCel (KAEYA x CELLAT) ile karşınızdayım. (Knkm ironi bu)