Bölüm-1 🥺🥺🥺🥺

154 12 20
                                    

Cellat'ın ağzından;

Bugün yeni okulumun ilk günüydü. Liseye geçmiştim. Soft boy olduğum için şunları giydim:

 Soft boy olduğum için şunları giydim:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

E

tek giymek çok rahattı altımdan püfür püfür esiyordu rüzgar UwU.

Okula gittiğimde herkes bana gay dedi 🥺🥺🥺. Çok üzüldüm ağlamak istiyordum erkekler tuvaletine gittim.Oraya gittiğimde bir de ne göreyim. Çok seksi bir çocuk vardı ve bana bakıyordu. Gözlerimin yaşardığını farkedince ne olduğunu sordu. Diğerleri gibi bana gay dememişti.Hafif hafif kızarıyordum. "Şey...Herkes bana gay diyor." dedim. O bana "Gay değil misin??" diye sordu. Yüzünün rengi solmuştu. "HAYIR!!!!!!"dedim. Ama ya öyleysem 🥺🥺 ... Çocuk bana doğru yaklaştı ve "Üzülme canım onlara gösteririz gay neymiş😘😘" dedi. Ben de "Gerçekten mi? Seni yanımda görürseler sana zorbalık yapmazlar mı?"dedim. Bunu sormakta haklıydım çünkü o bir bad boydu ve herkesin gözü ondaydı."Şşşş... Onlar bana dokunamazlar bile benden çok korkuyorlar."dedi. Ben de yanlışlıkla "Allah olduğun için senden korkuyolardır" dedim.Bi anda kızardım. Ben ne demiştim öyle?! Çocuk bana garip garip bakmaya başladı... Ama bu gariplik öyle bir gariplik değildi sanki sevgi vardı gözlerinde ve kızarıyordu. Çok utanmıştım... "Oh... Teşekkürler."dedi bana.Ama ben utançtan hiç bişey demeden kaçmıştım.

Sınıfımda da herkes bana gay diyordu 🥺🥺.O sırada sınıfa biri girdi. O tuvalette gördüğüm çocuktu!Çok kızarmıştım kimse farketmeden diye yüzümü sıraya kapatmıştım. Ahhh çok seksiydi şu çocuk🔥🔥.Onu düşünmeden duramıyordum.
Hoca gelmeden yanıma geldi ve ismimi sordu. Kısaca "Cellat." dedim.O da "Ben de Kaeya." dedi. Kaeya... Ne güzel bir isimdi. Sonra hoca geldi. Ve ilk günden derse başladık 🥺🥺. Hiç kimse gay olduğumu sandığı için yanıma oturmamıştı. Ama ikinci ders Kaeya yanıma yerleşti. AAAA ÇOK MÜKEMMELDİ. Ama bunu yansıtırsam bu gay olduğumu daha da çok belli ederdi ve dikkatler üstüme çekilirdi.Kaeya ikinci ders boyunca sıranın altından elimi tuttu. Gerçekten bir domatese dönüşmüştüm. İyi ki hoca bişey farketmedi.İkinci teneffüs Kaeya beni biyere çağırdı. Çok gizliydi bu yer, hiç kimse yoktu.Kaeya'ya burayı daha ilk günden nasıl bulduğunu sordum. Kaeya yüzüme öpüşebileceğimiz kadar yaklaştı.
"Bir yerde takılı kalmak için bir sebep yok ben de biraz araştırma yaptım 😉" dedi. Kokusunu hissedebiliyorum. Çok erkeksi kokuyordu. Onun dudaklarına yapışmak istiyordum sanki... Ama hayır! Ben gay değilim!!!O sırada zil çaldı. Ve bütün gün boyunca Kaeya'yı birdaha görmedim sanırım yeni arkadaşlarıyla oynuyordu...Kıskanmıştım...

Kaeya'nın ağzından;

Bugün liseye başladım. Bad boy olduğum için de böyle giyinip

 Bad boy olduğum için de böyle giyinip

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

okula gittim.Kıyafet mavi uzun saçlarımla mükemmel duruyordu. Okula gittim. Okulda eski okulumdan arkadaşlarımı gördüm selamlaştık falan. Tuvalete girdim. Tam ellerimi yıkayıp çıkarken birisi girdi. Altında ona çok yakışan bir etek vardı ve çok sevimliydi.Kızarmıştım.Ama gözleri yaşarmıştı. Ne olduğunu sordum. Ona gay dendiğini söyledi.Ne...?! O nasıl gay değildi... Hayallerim yıkılmıştı. Ona şaşkınlıkla "Gay değil misin?!?!" dedim. O da sert bir şekilde hayır dedi. Kızdığında bile çok sevimliydi. Umarım onu gay yapabilirim diye düşündüm. Merak etme yanında ben varım gibisinden birşey söyledim. O da benle dalga geçebileceklerini söyledi. Umrumda değildi onu istiyordum. Aslında okulda korkulan biri olduğumdan endişe etmesine gerek yoktu. "Endişelenme herkes benden korkar." dedim. O da bir anda "Allah olduğun için senden korkuyolardır." dedi. İkimiz de kıpkırmızı kesilmiştik. Ben sadece teşekkür edebildim ama o hemen kaçtı.

Birkaç dakika sonra sınıfa girdiğimde aynı sınıfta olduğumuzu öğrendim. Aslında yanı boştu ve onla oturmak istiyordum ama arkadaşıma söz vermiştim. Yanına gidip ismini sordum. "Cellat." dedi. Ben de Kaeya dedim ve yerime oturdum. Tüm ders boyunca düşünebildiğim tek şey oydu. İkinci ders arkadaşımı satıp cellat'ın yanına oturdum. Bütün ders sıranın altından elini tuttum. Çok kızarıyordu ve bu benim hoşuma gidiyordu. İkinci teneffüs onu alıp gizli bir yere götürdüm. Sorduğu soruya da bad boy olduğum için cool bir cevap verdim. Onu öpücek kadar yakınlaşmıştım. Kokusu... Ahh o sevimli kokusu... Mükemmeldi! Ta ki zil çalıp bütün atmosferi bozana kadar... Çok sıkıldığımdan ve bad boy olduğum için Cellat'ı sınıfa yollayıp internet kafeye gittim. Umarım bana kızmamıştır...

Selam knklarım öncelikle bunun ironi olduğunu kesinlikle bilmenizi istiyorum. Özür dilerim ama maalesef Cellat'ın kısmını uzun Kaeya'nınkini kısa yaptım çünkü çok üşengecim. Neyse görüşürüz KaeCel shipleyen mükemmel insanlar 🥺🥺🥺🌸🌸🌸

KaeCel (Kaeya x Cellat) best aşk storysi 🥺🥺Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin