Aki még nem tudná a Netflixen egy ideje megjelent az Arcane névre hallgató sorozat.
Kis háttér sztori:
A Riot games hasonlóan a Blizzardhoz saját univerzumot alkottak amelyben elhelyezték a különböző játékaikat/zenéiket/filmjüket vagy éppen sorozatukat.
A Riot leghíresebb játékai jelenleg a League of Legends és a Valorant, így már gondolom ismerősebb a név. (emellett ott a Legends of Runeterra, The Ruined king, Hextech Mayhem és még két tervben lévő játék amiket most fejlesztenek, egy open world rpg és egy street fighterhez hasonló játékról van szó amúgy. Érdemes mindre ránézni de a ti mentális egészségetek érdekében a LOL-t és a Valorantot hanyagolnám. Ha ki akartok próbálni akár egyet is közülük a világ megismeréséhez bőven elég a Legends of Runeterra ami egy Hartstone-hoz hasonló kártyajáték vagy csak nézzetek fel a Riot oldalára és ott meg lehet találni minden LOL-os karakterhez tartozó háttér történetet amik amúgy nagyon érdekes. Némelyik még megható is tud lenni.)
NODE! Arcane. Szóval a sorozat Runeterra egyik két részre szakadt városában játszódik (Piltover, a fejlődés városa és Zaun, az alvilág/alsóváros).
Hogy a történetnek kik a főszereplői az mindenkinek a maga döntése, ugyanis rengeteg különböző szemszögből látni a történteket de talán a három legkonkrétabb "főszereplő" Jinx, Vi és Jayce.
(Jinx egy alsóvárosi nagyúr fogadott lánya, gyerekkori traumák miatt pedig komoly mentális betegségekkel küzd és egy fegyvergyártó zseni.
Vi szintén alsóvárosi. Elvesztette a húgát egy gyerekkori baleset miatt és őt keresi miközben egy Piltoveri zsarunak segít előkeríteni egy elrabolt hextech kristályt.
Jayce pedig a "fejlődés embere", egy Piltoveri feltaláló zseni aki rájött, hogyan lehet a technológiát és a mágiát vegyíteni így társával, egy alsóvárosból jött feltalálóval létrehozták a Hextech-et.)
Csak, hogy mindenkinek aki ezt olvassa meghozzam a kedvét a sorozathoz:
- A netflixen lmbtq besorolást is kapott
- Jelenleg az egyik legnézettebb sorozat
- Vi végig flörtöl a zsaruval (Caitlyn)
- Az animáció zseniális
- A zenéktől a padlót fogom
- BENNE VAN AZ IMAGINE DRAGONS A SOROZATBAN (no joke random ott ácsorognak)
- Nem kell ismerni a játékot ahhoz, hogy a sorozat élvezhető legyen
- Egyszerűen csak... ahh zseniálisTessék menni megnézni aki még nem látta. A fenti zenét meg klippel együtt tessék megnézni. Na csokkk mindenkinek
YOU ARE READING
LGBTea
RandomKöszönöm a borítót Judas atyánknak. Ámen. XD Üdv az LGBTea kávézóban. Remélem ízleni fog a kínálat.