NEM LMBTQ téma de érdemes lesz elolvasni.
Egy ideje rágódok ezen úgyhogy kiírom magamból.
Szóval! Ha ránéztek a profilomra mit láttok? Ezen a könyvön 40K megtekintés van (Amit amúgy nagyon köszönök. Puszi mindenkinek. Imádlak titeket xd), míg mondjuk egy saját kútfőből indított agyfoszlányomon alig van valami.
Persze persze. Hisz csak 2 rész van kint. Stb. De! Akkor is így volt ez, amikor egy másik könyvemnek a 10x-edik részét tettem ki.
Szóval. Mi van itt?
Attólmég mert a wattpad, mint tartalomgyártásra alkalmas platform kezd átmenni a youtube színvonalára az igényeknek sem kéne csökkennie.
Evvel annyit akarok mondani, hogy nem csak a mémekre. Az xy problémái könyvekre. Az effektíve Clickbait-es szarokra kéne rákattintani és elolvasni, hanem megnézni, hogy az adott író, akit annyira követnek és kedvelnek még miket csinál. Nem?
Rengeteg csodás író van a wattpadon, akiknek a munkássága kárba vész és eltűnik a sok hülyeség mellett. Nameg azért sem ártana esetleg bele-bele olvasni mások könyveibe, mert lehet csak azért van kint kevés rész, mert elvész a motiváció.
Egy-két kedves szó, vagy építő jellegű kritika nagyon jól tud ám esni az embernek. Főleg a kezdő íróknak.
Szóval szeretném felhívni mindenki figyelmét arra, hogy EMLÉKEZZEN!
Amikor (lassan) 3 éve felregisztráltam wattpadra minden második könyv érdekelt. Mindent IS el akartam olvasni. Mindent addig olvastam, amíg a szemem ki nem folyt. Ma már... elárasztott mindent a szenny. Nem vicces ez már, hanem szánalmas és undorító.
Az jófej dolog volt a wattpad részéről, hogy pénzzel is támogtják az írókat, de a wattpad prémium? Az ki a fasznak kell? És mire volt jó telepakolni reklámokkal?
Srácok. Lehet elbaszódik ez a hely, de ez itt. Ez itt még mindig a wattpad. A sok apucis Harry Styles meg Shawn Mendes meg BTS fanfic között meglehet találni az értéket. Csak keresni kell.
Szóval mégegyszer kérnélek titeket. Ne adjatok alább az igényeitekből. Ismétlem. Ne! Ha megelégszetek a mocsokkal az a közösség pusztulását jelenti. Segítsünk az ismeretlen tehetségeknek ismertté válni. Ne csak a baromság kapjon reflektorfényt, hanem az értelem is és ne a drámákat szítsuk, mega veszekedéseket.
EZ ITT NEM A FACEBOOK!
EZ ITT NEM A YOUTUBE!
EZ ITT NEM A TWITCH!
EZ ITT A WATTPAD!Bárki mondhat bármit. Én még hiszek abban, hogy a régi wattpad még itt van valahol. Csak... elő kell ásni. Tegyük. Jobbá. Ezt. A. Kibaszott. Platformot!
Aztadeegoistalettazeleje.
YOU ARE READING
LGBTea
RandomKöszönöm a borítót Judas atyánknak. Ámen. XD Üdv az LGBTea kávézóban. Remélem ízleni fog a kínálat.