Úgy döntöttem, hogy elkezdek egy könyvet itt wattpadon, ahova összegyűjtök itthon is kapható könyveket leginkább LMBTQ (de akár más) témában.
Írok róluk egy személyes véleményt és egy rövid összefoglalót, illetve, hogy én hol találtam meg az adott könyvet.
Mostanában egyre többet olvasok és emiatt kedvet kaptam egy ilyenhez, de mivel lassan betelik ez a könyv (tudtommal csak 200 rész megengedett) így jobbnak láttam egy külön helyre gyűjteni ezeket.
A kis gyűjtőm címe: LGBookT
https://www.wattpad.com/story/325417345-lgbookt
Úgy éreztem, hamár ehhez a témához kapcsolódik, akkor legyen hasonló neve, mint ennek a csoádnak.
A könyvgyűjtést egyből egy csodás történettel kezdem, a magyarul is megtalálható, The Prom - A végzősbál című könyvvel, amit egy Brodway musical ihletett és készült belőle Netflixes adaptáció is, bár én inkább javaslom a könyv elolvasását, mint a film megnézését, de erről már a kész fejezetben olvashattok.
(Annyit hozzátennék, hogy olyan embert keresek, akinek esetleg van szabadideje és kedve egy borítót tervezni nekem ehhez, ugyanis én nem értek hozzá sajnos. Cserébe nem tudom mit ajánlhatnék fel azon kívül, hogy természetesen feltűntetem az illetőt a könyv elején, aki készítette. Esetleg javasolhatok egy rajzot esetleg OC-ról vagy ilyesmi. Aki van olyan cukor, hogy ezt megteszi nekem az privátban keressen, nagyon konkrét elképzelésem nincs. :3)
ESTÁS LEYENDO
LGBTea
De TodoKöszönöm a borítót Judas atyánknak. Ámen. XD Üdv az LGBTea kávézóban. Remélem ízleni fog a kínálat.