~7.rész~

754 26 0
                                    

Mielőtt visszaértünk gyorsan így folytattam.
J: Figyelj...szerintem még ne szóljunk nekik, legyen ez egyenlőre a kettőnk titka ;)
JJ: Ahogy szeretnéd hercegnő. Jelent meg egy perverz mosoly az arcán.
J: Miről ábrándozol Maybank? Mondtam én is egy huncut mosollyal de nem tudott válaszolni mert visszaértünk a többiekhez.
P: Na gratulálhatunk végre?
J: Ugyan mihez? Kérdeztem játszva a hülyét
John B: Jajj ugyan már a hülye is tudja hogy oda vagytok egymásért és lefogadnám hogy jártok is ;) Ekkor lefagytam egy kicsit de JJ kimentett minket.
JJ: Max Jane esne belém, de  ez nem így van. Igaz Jay?
J: Ahogy mondod Maybank. Mi csak barátok vagyunk. Böktem oldalba JJ-t.
A fiúk arcán csalódást Kie arcán pedig egy kis megkönnyebbülést láttam ami azt jelenti hogy bevették.
<másnap reggel>

Valamikor hajnalba keltem, mert még éppen csak pirkadt és még köd is volt. Kiültem a verandára és egy szál cigi társaságában énekelni kezdtem.
<a többiek szemszöge>
JJ: Haljátok ezt?
John B: Ja Jay kornyikál.
Kie: Miért? Tök jó hangja van. Jegyezte meg Kie kedvesen.
P: Egyet értek :3 Majd fogták magukat és az ajtóból hallgatóztak.
<Jane szemszöge>
Amikor vége lett a dalnak hatalmas tapsvihar volt. Meglepődtem de nem zavart hogy hallották. Ezek után JJ a kezembe nyomott egy bögre kávét és mellém állt. Ő támaszkodott a korláton én pedig ültem és kortyolgattam a kávém. A többiek be mentek mi kint maradtunk. A kellemes csöndet JJ törte meg a következővel:

JJ: Gyönyörű vagy Hall tudsz róla?
J: Köszönöm...újra csend lett de ekkor eszembe jutott amit Rafe mondott...
J: JJ... mondanom kell valamit...
JJ: Hallgatlak hercegnőm!
J: Raferől van szó...
JJ: Bántott vagy tett valamit?! Kérdezte kicsit idegesen.
J: Mondott valamit...
JJ: Mit? Higgadt le.
J: Választanom kellett köztetek és köztük...
JJ: Ó had találjam ki! Őt választottad mi?
J: Nem! Épp ez az, hogy nem választottam...miattad! Miattatok!
JJ: De hát ő a legjobb barátod!
J: Igen és szeretem őt de ti vagytok a családom! És te vagy a szerelmem...
JJ: A szerelmed? :3 Mondta ezt egy kicsit perverzebb mosollyal.
J: Igen Maybank a szerelmem! Majd én is elvigyorodtam.
JJ: Otthon vannak a szüleid? ;)
J: Nem egy hónapig nincsenek
JJ: Akkor este nyolcra légy otthon!
J: Úgy lesz Maybank... Majd egy apró csókot nyomva a szájára bementem a többiekhez.

Sziasztok! Szóval megjött az ihletem viszont a következő rész szerintem csak holnap jön de ez még nem biztos. Addig is sok puszi<3

~Mi vagyunk a Snecik~ (befejezett)Where stories live. Discover now