Eltelt 2-3 hónap. Minden átlagosan indult JJ és én a már megszokott kis rutinunkat intéztük, mostanába ugyanis folyton nálam van hisz a szüleim nem jönnek haza egy jó darabig de nem is baj hogy itt van hisz imádom őt. De valami mégis fura volt. JJ munkába jár én pedig vagy John B-nél dekkolok és Sarahval vagy Kie-val dumcsizok, néha pedig a fiúkkal megyünk hajózni vagy otthon pihenk esetleg szörfözök. De nem ez a hét furán kezdődött. JJ későn ért haza és olyan rideg volt reggel pedig folyton a telefonját nyomkodta. Eleinte nem zavart gondoltam csak sok a meló de három nap után már fura volt, ráadásul Kie sem volt mostanában a többiekkel de emiatt nem aggódtam mert már elmondtuk a csapatnak, hogy mi ketten. De akkor is fura volt. Egy csütörtöki reggel viszont kaptam egy üzenetet Rafetől hogy nagyon gyorsan el kell menjek hozzá, baj van. Nem érdekelt hogy mit gondol majd más, ösztönből rohantam Rafe segítségére hisz mégis csak a legjobb barátja voltam. Amikor beléptem a Camron házba Rafe és a csodás vérző monoklija fogadott.
J: Úristen Rafe! Veled meg mi történt?!
R: Ez semmiség...és nem is ezért hívtalak ide!
J: Ez semmiség? Rafe ezt most azonnal el kell látni! Gyere ülj ide az ágyra. Majd elővettem a kis szekrényben lévő orvosi csomagot.
R: Jane én azért hívtalak ide mert az elmúlt hetekben rájöttem mekkora hülye is vagyok és mennyire elcsesztem.
J: Nem Rafe...együtt csesztük el! Mondtam majd megöleltem.
R: Illetve mondanom kell valamit...
J: Na hajrá hallgatlak!
R: Megismerkedtem egy lánnyal, Victoriának hívják :3
J: Rafe ez nagyon jó! Örülök neked!
R: És sajnálom amit JJ-re mondtam... apropó ti hogy vagytok?
J: Hát egész jól de JJ mostanába furcsa...és nem akarok vészmadár lenni de szerintem Kie-val találkozgaz...
R: Miből gondolod?
J: Abból hogy JJ sincs otthon sokszor mert a munkahelyén van állítólag és mostanába Kie is elhanyagolja a csapatot és eljárkál.
R: Kiderítsük Jay nyomozó? Nevette el magát.
J: Hogyne Cameron nyomozó! Kacagtam én is.
R: Akkor menjünk! Mondta majd le mentünk az udvarra ahol a kezembe nyomott egy bukósisakot majd mindketten felvettük azokat.
R: Hol kezdjük?
J: Hedvig kávézójában! Ott dolgozik...már ha igaz amit mondott.( bocsi nem volt jobb ötletem erre)
R: Értettem Jay kisasszony! Mondta majd egyenesen a kávézó felé hajtottunk. Amikor oda értünk akkor bementem Rafel karöltve és az iroda fél vettem az irányt. Tudtam hogy hazudnom kell hogy ki adják itt dolgozik e hisz mostanába nem bíznak meg csak úgy az emberek egymásba, ki tudja ki az aki érdeklődik.
J: Jónapot JJ Maybanket keresem, nem jött haza két napja és tudtommal itt dolgozik kérem segítene egy aggódó menyasszonynak? Majd muttam a gyűrüm amit JJ től kaptam bár de nem eljegyzés miatt.
Fönök: Igen itt dolgozik de pár órája elment valami Kie miatt állítólag rosszul lett a parton. Viszont ha maga a menyasszonya akkor nem értem Mr. Majbank miért szólította ezt a bizonyos hölgyet...hú nem is tudom talán... megvan Kikimnek a telefonban. Néha így hívta Kiet így ez nem volt nekem meglepő.
J: Rendben köszönöm.
F: Szívesen, remélem segíttettem kisasszony.
Ezután vissza siettem a motorhoz majd Rafe ennyit kérdezett:
R: Gratulálhatok?
J: Mégis mihez?
R: Az eljegyzéshez!
J: Nem!-Nevettem-Ezt a szülinapora kaptam JJ-től szóval még nincs mihez gratulálni
R: Oh oké. Akkor irány a part?
J: Pontosan! De siessün!
R: Értettem főnök. Mondta majd meg markolta a gázt és már mentünk is a partra. Amikor oda értünk megpillantottam JJ a naplementében egy szál rózsával Kie éppen úszott ki a vízből én pedig futottam JJ-hez. De egy ponton gyökeret vert a lábam. JJ a pasim és Kie a legjobb barátom csókolóznak. Összeesek. Az erőm elhagy, ver a víz. Picivel később összeszedem magam és elindulok Rafe felé aki a motoron várt és az egészet végignézte.
R: Jane én...
J: Menjünk innen a picsába.
Rafe nem szólalt meg csak elhajtott amit valószínűleg JJ és Kie is halott, de ez akkor már nem érdekelt hisz a lelkem egy része meghalt ott és abban a pillanatban.Huhh hát ez a rész jó hosszú és szomorú rész lett de ma még hozok egy utolsót hisz most csak úgy jönnek az ötletek! Szóval nem ígérem de várható még egy rész! Addig is sok puszi<3
YOU ARE READING
~Mi vagyunk a Snecik~ (befejezett)
AdventureJane Hall egy gazdag lány barátkozni kezd a snecikkel amit a szülei nem díjaznak. Barátai Rafe és Sara Cameron sem igazán kedvelik a sneciket. Így a lánynak választani kell. Egyrészről ott vannak a snecik azon belül is JJ Maybank akire a lány kezd m...