~10.rész~

690 21 9
                                    

Hagytam egy üzenetet JJ-nem hogy egy ideig senki ne keressen, jól vagyok csak ne keressenek mert gondolkodnom kell (nyilván nem vagyok jól de most tényleg gondolkodnom kellett) 2 hét telt el...nem mozdultam ki és beszélni is csak Rafel beszéltem. Olyan most ő nekem mint egy egy apa. Furán hangzik de így van. Viszont döntenem kellett. Nem jó most nekem Outer Banks-ben. El akarok menni egy kis ideig aztán visszajövök de nem bujkálhatok örökké. Ezért beszéltem Rafe-vel és ő is velem jön úgy hogy baj nem lehet hiszen ha jól tudom Victoriával jól alakulnak a dolgai. És ma este elköszön egy időre a barátaimtól és elmondok mindent. Vagyis az igazat. Azt hogy tudok JJ és Kie titkos kapcsolatáról. És hogy miért voltam távol. Ez fájni fog egy két embernek de főként Pope- ot sajnálom hiszen mindig is tetszett neki Kie és úgy tűnt lehet is valami de most véget vetek ennek a tündérmesének.
<dél>
Dél van szóval írtam JJ-nek hogy este elmegyek hozzájuk hisz nagyon fontos mondani valóm van. Majd összepakoltam a cuccom hiszen holnap hajnalban indulunk Rafe-el.
<este>
Úton a Routleg ház felé éreztem hogy a mai este sok embernek ártani fogok, főként magamnak. De nem álltam meg. Amikor oda értem a többiek a tábortűznél ültek. Én is oda ültem. Sarah és John B illetve Kie és JJ is egymás mellett ültek és Pope pedig a hintaágyban feküdt. JJ meg akart csókolni de nem engedtem neki amit mindenki furcsált.
JJ: Baj van hercegnő?
J: Pont erről akartam beszélni. Mert magyarázattal tartozom, hogy miért tűntem el, hogy miért nem beszéltem veletek és hogy miért fogok elmenni...
Sarah: Mi? Elmenni?! De hát csak most jöttél vissza!
J: Had mondjam el! Mert ha elmondom megérted!
Sarah: Okéé...
J: Nem mondtam igazat vagyis...csak félig nem... hazudtam abban, hogy miért nem voltam itt és azért nem voltam itt...mert összetörtem. És ezért is megyek el...
JJ: Mii?? Ki bántott?
J: Ezt neked kéne tudnod a legjobban JJ...Oh és el ne felejtsem...Szép pár vagytok Kie-val!
JJ: Jay félre érted!
Jane: Nem JJ. Láttalak téged. Aznap a parton. Egy csodás naplementében az ifjabbik Maybank egy szál vörösrózsával a kezében miközben rohan felé egy lány. Te szerelmes lettél én pedig összetörtem. És ez az oka hogy elmegyek! Nem bujkálhatok otthon örökké...előled a tény elől hogy elvesztettelek. És elmegyek ugyanis rendbe kell hozzam az életem. Szeretlek JJ de utállak is, mert megbíztam benned és megis átvertél. De a két hét alatt rájöttem hogy ez nem működött volna mert te mindig is Kiet szeretted. Szóval barátaim egy nap talán visszatérek...talán egy év vagy egy hónap...ki tudja...de szeretlek titeket és hálás vagyok értetek...fejeztem ezt be könnyek között majd elsétáltam a meg éppen csak lemenő napfelé. Rafe már várt és ketten elindultunk a reptérre.
<a többieknél>

John B: Hogy tehetted ezt te barom! Üvöltött JJ-re
JJ: Nem tudom én csak gyenge voltam....de csak akkor! Nézett fel John-ra könnyes szemekkel
John B: Akkor?
JJ: Igen mert akkor Kie is szomorú volt és csak fel akartam vidítani de ő hirtelen megcsókolt és nem tudtam ellenkezni mert...mert...gyenge voltam...De elbasztam és azóta rájöttem hogy csak Janet szeretem!!!
Sarah: Ha tényleg szereted a barátnőm akkor szedd a cókmókod és irány a reptér te hülye! JJ nem is tétovázott csak fogta a motorját és olyan gyorsan száguldott a reptérre amilyen gyorsan csak tudott.

<a reptéren>
Én és Rafe már vártuk a gépünk mikor bejelentették hogy az késni fognak...(Magán géppel utazunk)talán a sors akarta hogy így legyen. Kitudja. Kint esett az eső, és eközben én csak a kocsi ablakon néztem ki. A nyugalmat egy ázott szomorú fiú törte meg motorral. JJ volt az. Kiszálltam és elé álltam. Az eső szakadt és csak ennyi jött ki a számon:

J: Mit keresek itt Maybank?
JJ: Miattad vagyok itt Jane! Mert szeretlek és tudom ha most elmész azt mindörökké bánni fogom! Mert te vagy az egyetlen lány és ember aki miatt élek! Kie nem számít! Ő csak egy kis botlás volt. Mondta majd közelíteni kezdett a kezét az arcomra helyezte és szépen lassan megcsókoltuk egymást...

Na halihó! Mára ezt a három rész sikerült elhoznom nektek! Írjatok ötleteket a folytatáshoz (nekem is vannak ötleteim de kíváncsi vagyok a tiéitekre is) <3

~Mi vagyunk a Snecik~ (befejezett)Where stories live. Discover now