~2.rész~

976 37 0
                                    

< a Cameron háznál >

Bementem a házban köszöntem Sarahnak és megkérdeztem hol van a bátyja mire az udvar felé mutatott. Így is volt. Rafe ott gubbasztott hulla részegen az egyik kanapén.

J: Rafe itt vagyok. Te jó ég! Megint részeg vagy?
R: Ahogy látod! Felelte felgmán és meghúzta a vodkáját.
J: Hagy abba Rafe! Tönkreteszed magad!
R: Miattad teszem tönkre magam!
J: Tessék?
R: Jay hát nem látod?
J: Mit kéne látnom Rafe?
R: Jane én halálosan szerelmes vagyok beléd! Már hetedik óta! Mindenki észrevette csak te nem! Még az a hülye JJ is! Ezt a mondatot nem értettem de nem is számított mert Rafe hírtelen közelített.
J: Rafe részeg vagy nem gondolkodsz tisztán! Majd odajött és megragadta a karom elég erősen.
R: Hazudj magadnak Jane de tudom hogy te is érzed! Ekkor megcsókolt és vadállat módon letepert a kanapéra és eltépte a trikóm pántját.
Miután sikerült lelöknöm magamról elrohantam szakadt pánttal, egy véraláfutással a kezemen és egy szívás nyommal a nyakamon amiről nem is tudtam.

< gondolataim John B- ék felé tartva >

J: Miért tette ezt Rafe? Vajon komolyan gondolta vagy tényleg csak az alkohol beszélt belőle? Mindegy...(gondoltam de a sírás kerülgetett) A múltkor John B-nél hagytam egy polót és egy két smink cuccom azzal majd eltüntetem a nyomot.
Így értem oda a többiekhez.

J: Sziasztok!
Többiek: Szia!
John B: Na mi volt Rafe-nél?
Itt elgondolkoztam hogy elmondjam- e de jobbnak láttam csendben maradni.
J: Jó volt! Mondtam egy nem túl őszinte mosollyal. Majd bementem a házba, átvettem a pólóm és alapozót tettem a véraláfutásra a karomon majd miután meg pilantottam a nyakamon díszelgő vörös foltot felkaptam egy pulcsit is.

< eközben a többieknél >

JJ: Ti is láttátok?
P: Mit?
K: El volt szakadva a pántja...
John B: Ti is arra gondoltok amire én?
K: Ezek tuti lefeküdtek! Mondta Kie mire JJ beviharzott a házba, amit a többiek nem értettek.

< a házban>

JJ a kanapén pufogott és cigizett mire én kiléptem a fürdőszobából.

J: Szia JJ! Miért nem vagy a többiekkel?
JJ: Csak egy cigiért jöttem be.
J: Oké. Nem jössz ki?
JJ: De, majd!
J: JJ látom hogy valami bánt! Mond el kérlek!
JJ: Megbaszott?
J: Mi? Kiről beszélsz? Mondtam értetlenül.
JJ: Jane ne játszd a hülyét csak rád kell nézni!
J: Raferől beszélsz?
JJ: Bárvó hercegnő! Leesett!
J: Félreérted!
JJ: Mi a faszt lehet ezen félre érteni?!! Üvöltött
J: Majdnem megerőszakoltak te barom! Sírtam és üvöltöttem majd szégyenemben távozni akartam de ekkor John B utánam jött.

John B: Jane várj! Ki erőszakolt meg majdnem?
J: Rafe! Majd láttam ahogy John B a nyakamat méregeti.
J: És ha nagyon tudni akarod ezt is ő tette! Mostam le az alapozót a még kicsit vizes kezemmel, mire JJ, Kie és Pope is odagyűltek. Sírva rohantam volna tovább mire JJ visszarátott és szorosan megölelt, majd kialakult egy nagy csoport ölelés.
Visszaültünk a tűzhöz és elmeséltem mindent.

~Mi vagyunk a Snecik~ (befejezett)Where stories live. Discover now