Ileu

11 0 0
                                    

Meno+Priezvisko: Ileu Golemi
Vek: 23
Výška: 185cm
Váha: 75 kg
Rasa: Astraalčan
Pás: mesačný
Mesto: Fenume
Povaha: trocha odmeraný, nedôveruje cudzím ľuďom. Aj napriek tomu, že žil v chudobe má spôsoby a veľa ľudí ho považuje za elegantného či šarmantného človeka (najviac staré babky ;D ) Empatie do daru veľa nedostal no zato inteligencie a dôvtipu mal hojne. Bol to človek trpezlivý a celkom i láskavý. Dalo by sa povedať, že ak ste si získali jeho dôveru mali ste ho v hrsti. Bol totiž to veľmi najivný čo na sebe  neznášal. Je dobrým manipulátorom, zdatný v predaji a biznise.

Niečo o: žili blízko lesa a tak bolo zjavné, že jeho otec bude vyrábať hudobné nástroje z dreva, kým jeho matka bude zbierať hojnú úrodu zeleniny a ovocia, z ktorej 70% sa predá a 30% sa nechá na zimu. Bol najmladši syn narodení do sedem člennej rodiny. Veľa jeho súrodencov sa nedožilo 18. Väčšina umrela počas chladnej zimy keď mal 5, úroda v ten rok bola veľmi chabá. Nemali čo do úst a tak postupne deti umierali a na konci zimy ho opustila i matka. Jeho mladý mozog túto spomienku vytesnil a tak si na to už skoro ani nepamätal. Hneď ako bol schopný držať nôž v ruke pomáhal otcovi rezať píšťali, ktoré neskôr aj predával. Už v 11 na nich vedel hrať a v 16 sa naučil hrať na kytaru (dúfam, že sa to tak píše) svojim hudobným talentom lákal zákazníkov a aj keď si nič nekúpili sem tam mu do klobúka nejakú tú mincu hodili. Život nemal ľahký no neutápal sa kvôli tomu bol bystrý a tak sa naučil, že to čo mu je dané má prijať a ostatné nechať ísť. Jeho naivita ho, ale dosť často naviedla na zlé slepé cesty bez úniku kde často krát aj uviazol. Naučil sa neveriť ľuďom, no to neznamenalo, že si ich k sebe nepúšťal. Pri predaji bol úplne iný človek. Dokázal si vypočuť celý príbeh starej pani o tom ako jej ochorel pes len kvôli tomu aby ju nakoniec poľutoval a pani z vďaky za to, že ju milý mládenec vypočul prispela do jeho poklanice. Nebol, ale šarlatán. Svojich zákazníkov nikdy neklamal, lebo mal isté zásady.

Vzhľad:
Vysokej chudej postavy. Nie je veľmi svalnatý. Nikdy z neho nebol kulturista. Vedel dobre narábať skôr so šípom. Mal naňho dosť trpezlivosti a nebol ťažký na používanie. Mal kratšie kučeravé havranie vlasy. Kakaové oči s prenikavým prísnym pohľadom, ktoré zdobili fialovkasté kruhy pod očami naznačujúce jeho problémy so spánkom. Nerád spal...ako dieťa ho jeho starší brat strašil a od svojich 8 rokov dokázal nespať aj týždne. Postupne to boli mesiace až s tým nakoniec musel prestať. Chvíľu si dal od toho pauzu a potom na ten "nezdravý režim" nabehol zas. Pochádza z chudobnejších pomerov a tak jeho typickým odevom bola voľná ľanová košeľa s väčším výstrihom a obtiahnutými hnedými nohavicami. Čo bolo na ňom, ale zaujímavé boli jeho ruky. Dlane mal trocha väčšie a prsty prispôsobené na vyrezávanie dreva a hranie na kytare. Jeho ruky boli vždy hebké a ich pohyby výhradne elegantné. Často gestikuloval no primerane. Nešibrinkoval okolo seba rukami ako nietorý...nie...on bol úplne iný. Veľa ľudí vravelo, že mal zvláštny úsmev. Ľudia ho nevideli často sa "úprimne" usmievať. Skôr sa usmieval falošne...prirodzene...no jeho pravý pobavený úsmev vyzeral skôr ako drzý úškrn, ktorý odhaľoval jeho špičaté očné zuby. (nie nie je upír ;D )

Teri_and_Em úprimne dosť som sa rozpísala a tak mi je vás trocha ľuto za to, že to tam budete musieť všetko popridávať

Ak nájdete nejakú chynu kľudne napíšte a ja to zmením ;3

Veci Do Súťaží A Moje Prihlášky Do RpgOnde histórias criam vida. Descubra agora