Meno: Zane Yatten
Vek: vyzerá na 20 no keďže je upír má oveľa viacPohlavie: muž (on)
Rasa: lesný upír (lesný upír sa od normálneho upíra či upíra inej rasy rozlišuje tým, že spí trocha viac a častejšie, taktiež na rozdiel od iných upírov, ktorým hravo stačí užívať takzvané tabletky oni musia raz za dva týždne uloviť zviera či ľudského tvora aby pomocou ich krvi načerpali novú energiu. Preto sa lesný upíri dožívajú vysokého veku ako napríklad 900-1500 rokov, taktiež ich sila nespočíva vo fyzickej sile či lepších zmysloch. Samozrejme sú rýchlejší, silnejší ako ľudia no ostatní upíri sú silnejší. Lesní upíri dokážu manipulovať ľuďmi vďaka ich krvi. Stačí ak jej získajú iba trocha no dokážu im napríklad čítať myšlienky, ovládať ich pohyby prepožičať im svoje schopnosti či dokonca vzkriesiť z mŕtvych a používať ich ako svoje bábky. Taktiež väčšina lesných upírov je čistokrvných preto majú jednu špeciálnu schopnosť. Ich koža je nesmierne tvrdá. Normálny človek by si pri náraze s ňou mohol zlomiť kosti. Preraziť ju dokáže iba číre striebro, magické predmety, či pazúre vlkodlakov. Vlkodlak v ľudskej podobe dokáže spôsobiť na koži lesného upíra iba menšie zranenia napr. modrinu)Povaha: poväčšine tichý, keďže často rozmýšľa. Je veľmi inteligentný a rozvážny. Ako asi každý upír myslí si o sebe len to najlepšie a preto ignoruje svoje zlé vlastnosti ako napríklad skúposť, priveľkú pýchu, výbušnosť, či nespoľahlivosť. Má veľmi premenlivú povahu. Všetko závisí na tom ako sa dva týždne dozadu vyspal. Ak spal zle a niekto ho vyrušil má strašnú náladu. Ak sa vyspal dobre zniesol by vám modré z neba. Aj napriek tomu, že je tichý ak sa naskytne možnosť rád sa zapojí do hádky či diskusie. Svoje rozhodnutia väčšinou nevysvetľuje myslí si, že každý okolo neho vie prečo niečo takéto robí.
Niečo o:
Zane pochádza z čistokrvného rodu, ktorý patrí k tretiemu najstaršiemu. V ich rodnom lese sa považovali za šľachtickú rasu nielen kvôli čistokrvnosti, ale aj kvôli faktu, že pred 500 rokmi pomohli ich vládcovi vyplieniť tento les od iných rás. Kedysi na pôde tehto lesa žili víly, vlkodlaci, nymfy a veľa iných stvorení. Oni ich všetkých buď vyvraždili, vyhnali či zotročili. Preto ich ostatné rasy nemali veľmi v láske.
Zane sa narodil manželskému páru Adriane a Zakkovi. Manželia boli z donútenia preto sa nikto nečudoval keď sa jedného dňa aj rozišli. Otec od nich odišiel a starala sa oňho iba mama. Neprekážalo mu to. Mužskú postavu mu nahrádzal jeho bratranec z druhého kolena, s ktorým matka o päť rokov splodila dieťa z incestu. Narodilo sa im dievčatko, po ktorého narodení sa zosobášili. Šťastie však nestálo na ich strane ani tento krát. Po piatich rokoch šťastia malá Michelle posledný krát zaspala a nikdy sa nezobudila. Matka sa uložila na takzvaný večný spánok a jeho nevlastný otec ho zveril do opateri najstaršiemu žijúcemu upírov v ich rode. Starému otcovi. Až u ňho Zane pocítil pravú "rodičovskú" lásku. Starý otec mu dovolil ho volať Pappa, naučil ho veľa vecí. Postupom času sa zo Zana stal múdry bojovník, ktorý pôsobil ako jeho pravá ruka.Najväčší strach: Zane je klaustrofobik, preto napríklad nikdy nespal v rakvy či sa neprechádzal v katakombách kaštieľa, v ktorom žil.
Rodina: ❌
Priatelia: ❌ (ak sa chce niekto dohodnúť môže)
Nepriatelia: ❌ (ak sa chce niekto dohodnúť môže)
Vzhľad:
(180cm; väčšinou chodí v dlhom kimone, v ktorom má schované tabletky či krv niektorých tvorov, ktorých zotročil, taktiež má pár nožom dochovaných za opaskom)
Wolfinka_cz_ pre teba ak nájdeš niečo clo ti nebude sedieť napíš a ja to zmením 😉
YOU ARE READING
Veci Do Súťaží A Moje Prihlášky Do Rpg
Randomiba zbierka mojich postav a prihlášok do RPG...nič zaujímavé...kľudne hľadajte ďalej... Prajem príjemný zvyšok dňa 😋 A k tomu ešte aj veci do súťaží 😆😊