Gecenin saat 12'sinde bir asansörde kalakaldık. Thomas düğmeye bastığı anda asansörün kapısı kilitlendi ve önüne demir parmaklıklar indi ve asansörde kırmızı bir ışık yanıp sönmeye başladı. Sert bir ses tonuyla bir kız sesi duydum :
-"Merhaba sevgili dostlar şu andan itibaren asansörde 13kC moduna alınmış bulunmaktasınız. 13kC modu : 13 katlı bir asansör modudur her katta birbirinden zorlu yaratıklarla karşılaşacak ve onlar ile mücadele edip onları alt edeceksiniz. Onları alt ettiğimiz zaman her bir yaratığın üzerindeki anahtarı alıp çıkış kapısına ilerleyeceksiniz çıkış kapısına girdikten sonra diğer kata çıkacaksınız. Her katta yaratık hakkında bilgiler verip size 3 silah seçeneği sunulacaktır hazır olduğunuzda yanınızda bulunan yeşil düğmeye basın. Beni iyi dinleyip. Seçiminiz iyi yapın. Hadi o zaman oyun başladın... "
Thomas bana dik dik bakıyordu. Sanırım ona şaka yaptığımı sanıyordu fakat şaka yapmıyor, aksine ben onun şaka yaptığını sanıyordum. Bir anda:
"Neler oluyor?" dedim
"Sen yine bana şaka mı yapıyorsun? " diyerek bana karşılık verdi
Sakinleşmek izin lazımdı. Ama bir anda Thomas kapılara vurmaya başladı kapılara vuruyor ve küfürler ile bağırıyordu. Onu durdurmaya çalıştım fakat olmadı. Bir anda güçsüz düştü ve durdu yere çömeldi ve bana baktı ardından sinirli bir şekilde:"Eeee şimdi ne yapacağız"
"Bilmiyorum,sanırım tuşa basıp başlamalıyız."Korkuyordum tuşa bastığımda ne olabileceğini hiç bilmiyordum. Korku dolu gözlerle Thomasa baktım bana "Evet" der gibi bana baktı ve ben de düğmeye bastım.
Bir anda asansör hareket etti. Yukarıya çıkıyorduk yavaş bir şekilde. Thomas ayağa kalkmış bana bakıyordu. İkimiz de ne yapacağımızı bilmiyorduk....