Bir anda yukarıdan bir ekran indi ve bize yaratık hakkında bilgi vermeye başladı:
Yaratık ismi: Seftok
Bilgileri : gözü yok ve kafası tamamen seslere duyarlı ses yapmamaya özen gösteriniz.
Zayıf yönleri : SesBu bilgileri okuduktan sonra Thomas'a baktım o da bana bakıyordu bir anda yanında bir dolap açıldı ve içinden 3 silah çıktı
1. Silah : Bıçak
2. Silah : 5 Adet taş
3. Silah : KitapThomas hemen bana baktı ve :
-Kanka bu işte bişey var sanırım zayıflıklarından yararlanabiliriz. Dedi
+Aynen ama dur ilk önce bir strateji kurmamız lazım. Bence taş ile bıçağı alalım taş ile dikkatini dağıtıp Bıçak ile saldırabiliriz.Birbirimize kafa sallayıp onayladık ve taşlar ile bıöağı aldık. Kutu kapandı ve ben yanımda duran değmeyecek basıp kapıyı açtım.
Kapı açılır açılmaz vahşete düştük çünkü her taraf kan doluydu yaratığın hemen karşımızda durduğunu fark etmemiştik bile. Thomas adım attığı anda yaratık irkildi ve etrafına bakmaya başladı Thomas nefesini tutup yaratığa gözünü kilitledi. Ben ise Adımlarımın ucunda aşırı sessiz bir biçimde ilerliyordum. Son anda ayağım bir taşa değdi ve yere düştüm canavar bana doğru koşmaya başladı ben ise küçük dilimi yutarak koşmaya başladım en sonunda Thomas ile birlikte bir duvarın arkasına saklandık. Thomas bana işaret ederek canavarın arkasına geçmemiş söyledi. Yavaş bir biçimde canavarın arkasına geçtim korkarak beklerken Thomas bir taş attı ve canavar o yöne doğru gitti. Ben ne yapacağımı bilmediğim için ilerleyemedim ama Thomas bana bakıp saldırmamı işaret etti birdaha taş attığında canavara koşarak bacağına bıçapı saplatıp çıkardım yaratık bağ oradaki bana bir yumruk salladı ama geri çekildim bacağına bir darbe daha indirip bacağını etkisiz hale getirdim artık koşamazdı Thomas la böyle devam ettik fakat Thomasta taş kalmadı ve ne yapacağımızı şaşırdık Thomas bir anda olduğu yerde zıpladı ve yaratık ona sürünerek giderken kafasına bıçağı sapladım ve canavar orada öldü. Bir anda yeşil bir ışık yandı ve bir kapının önüne kadar gitti ışığı takip ettim ve çıkışa ulaştık tekrar asansöre bindik ve bir sonraki kata doğru ilerledik...