Hepinize tekrar merhabalarrrrr mükemmel olduğunu düşündüğüm bir fantastik kurguyla daha karşınızdayımmm. Bu seferki temamız zombiler!Instagramda gezinirken çok etkileyici bir fanart gördüm ve dedim ki neden bunun hikayesini kendim kurgulayıp yazmıyorum?
Fanartı çizen yabancı biri fakat konuşup izin aldım bu yüzden ilgili bölüme ilgili fanartı bırakacağım. Ama bu kişinin hesabına fic bittikten sonra bakarsanız spoi yemezsiniz. Lütfen ficin bitmesini bekleyin.
Şimdi şöyle ki bu kitap genel olarak karamsar bir kitap olacak. Bu yüzden yan ship ekler miyim bilemiyorum. Tüm kurgu Minsung üstüne olsun istiyorum.(En son böyle dediğimde dört tane eklemiştim osmspdöağfmp)
Cinsellik çok fazla eklemeyi düşünmüyorum ama bana belli de olmaz yani dodmspdmşs
Onun dışında kan, iğrençlik, şiddet, korku vs olabilir şimdiden uyarıyorum fazla olan yerlere ⚠️ bırakacağım isterseniz atlarsınız.
Bu arada bu kurgunun orijinal sonu kötü bitiyor ama nasıl kötü bittiği kendi kurgum olacak. Ben kendim orijinal sona yakışır bir şekilde bitirmeyi düşünüyorum çünkü ne kadar düşünsem de mantıklı bir mutlu son bulamıyorum.
Cidden haftalardır düşündüm. Anlayacağınız kitap angst yani.
Bu arada şimdiye kadar yazdığım kitaplar arasında açık ara önde bir kitap olacak çünkü önceden düşündüm her şeyi bu notu yazarken henüz Poisoned For You'yu bitirmedim bile.
Şöyle bir not bırakmak istiyorum. Fanartları aldığım hesapta bu fanart kurgusuna fic yazmak isteyen başka kişiler de gördüm bugün fakat önce benim fikrim olduğunu belirtmek isterim. Şu an wattyde bu kitap ilk.
Normalde bırakın angst kitap yazmayı eğer çok çok iyi değilse okumayı bile sevmem, tüm samimiyetimle söylüyorum mutlu son yapmayı çok düşündüm ama gerçekten tüm kurgu boşa gidecek ve saçma bir şekilde bitecekti.
O yüzden lütfen bu kitaba bir şans verin, söz veriyorum pişman olmayacaksınız.
Hepinize iyi okumalar diliyorummm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1 MONTH//Minsung
Fantasía(TAMAMLANDI.) Adı bilinmeyen bir virüs, tüm dünyayı etkisi altına aldığında nereden bilebilirdi Minho aslında yaşamayı sevdiğini? Hayır, o yaşamayı değil; Han Jisung'la beraber yaşamayı sevmişti. Bunu yalnızca bir ay yapabilecek olsa bile... - (An...