Miután elfogyasztottuk a tequiláinkat, a táncparkettre igyekeztünk. Pont a kedvenc közös számunk ment a húgommal és vétek lett volna kihagyni, hogy nem táncolunk rá. Majdnem egy begyakorolt koreográfiát táncoltunk a hangos dallamokra. Biztos jók lehetünk, mert két forgás között azt vettem észre, hogy a táncoló tömeg körbe áll minket így nagyobb szabad teret biztosítva a mozgásunknak. Mikor véget ért a szám, utunk újra a bárpult felé vezetett. Jack széles mosollyal az arcán jött oda hozzánk, majd büszkeséggel tapsolt.
- Ez valami eszméletlen volt! Hol tanultatok így táncolni? - ugrált a szeme köztem és Iz között.
- Sehol. - mondtuk egyszerre a húgommal és lepacsiztunk. Tényleg nem tanultuk sehol. Mivel nem voltam nagy buliba járós fajta tini koromban, így otthon csináltunk Izzyvel hatalmas kétszemélyes partit és elképzeltük milyen lehetne ha discoban lennénk.
- Ezt nem hiszem el! Ilyen mozgást nem lehet nem tanulni. - értetlenkedett a barátom miközben kiszolgált egy vendéget. Miután kitöltötte a koktélt, hátra fordult, majd levette a polcról a kedvenc itókámmal teli üveget és felénk iramodott. Elővett két tiszta poharat majd csurig töltötte.
- Imádom, hogy ennyire ismersz! - küldtem felé egy mosolyt amiben benne volt minden iránta érzett szeretetem.
- Tudom. - látszott rajta, hogy dagad a melle a büszkeségtől. - De ez most kivételesen nem azért kapod. Erre meghívtak. - mondta miközben visszahelyezte az üveget a szekrényre. Én csak értetlenül néztem a poharamat, amiben az az isteni alkohol várta, hogy melegséget hátrahagyva maga után, végig marja a nyelőcsövem és a gyomromba kössön ki.
- És szabad tudni, hogy kitől kapom? - felemeltem a tekintetem és kémlelni kezdtem a körülöttünk lévő embereket, hát ha felismerek valakit.
- A főnöktől. - vetette oda nekem barna bőrű barátom két pohártörlés között.
- Haha. Jó vicc. Már majdnem el is hittem. - halvány mosollyal az arcomon emeltem a számhoz a poharamat és egy húzóra kiittam a tartalmát. Mikor lenyeltem egy jól eső sóhaj hagyta el a számat. Ránéztem a mellettem ülő lányra aki követve mozdulat soraimat eltüntette az ő piáját is, majd egy fájdalmas grimasszal az arcán nyelte le az erős alkoholt. E látványon elmosolyodtam, hisz elég viccesen eltorzult az arca a lánynak.Majd 15 éves révén, nem ivott eddig. Persze mesélte, hogy néha-néha megesett, hogy az osztálytársaival leültek a sulijukhoz közeli parkban és elpusztítottak egy üveg Jägermeister-t. Azért valljuk be, egy csupa gyógynövénnyel teli, alacsonyabb alkohol százalékú ital, nem add megfelelő hatást. Pláne ha egy 0,25 literes üveggel isznak meg heten/nyolcan. Gondolatmenetemet ismét Izzy szakította meg.
- Gyere Ness. Ez az egyik kedvenc számom. - csillogó szemekkel nézett rám és kezemnél fogva ráncigált az őrjöngő tömeg felé.
Jobban szemügyre vettem a táncoló embereket akik mellett elhaladtunk. Szomorúan konstatáltam, hogy ismét a club és a pia nyert az emberi józanésszel szemben. Bármerre néztem csupa lecsúszott embereket láttam. A lányok kivetkőzve magukból, örömlányokat megszégyenítő csípőmozgással táncoltak a pasik előtt, akik nyálukat csorgatva nézték, ahogy egy kemény, formás fenék az ágyékukhoz dörzsölődik. Azokat se felejtsük ki, akik senkivel sem törődve falják fel egymást. Akár az is lehetne a hely neve, hogy nyál tenger, vagy legalább kirakhatnának egy táblát azzal a felirattal, hogy "Vigyázz! Csúszás veszély a rengeteg nyáltól!".
- Nem kellett volna a parkett közepére bevonszolni! - próbáltam túlkiabálni a hangos basszust, közben húgom szemét kerestem, de ő csukott szemmel ringatta testét, ezzel átadva magát a zenének. Követve példáját, én is elkezdtem táncolni a ritmusra melyet a DJ diktált.
Bele feledkeztem a táncba, de valami mégsem hagyott nyugodni. Melegséget éreztem a hátamon és a fenekemen. Olyan volt mintha valaki figyelt volna, mint mikor a nap meleg sugarai cirógatják a testem. Ám ezt az érzést hamar szertefoszlatta két kar, ami a derekamra kulcsolódott. Mikor megfordultam, egy eléggé elázott férfivel találtam szemben magam. Nem volt rossz, egész jól nézett ki. Be is adtam volna neki a derekam, persze ha nem lenne itt a húgom és a srác nem lenne ennyire részeg.
YOU ARE READING
Átkos szerencse
Teen FictionA történet átírás alatt megtalaljatok az ATKOS MÚLT c. történetben