След като с Джими се нахраниха и
походиха Джимин реши че ще изпрати Куки до тях. Куки се съгласи и тръгнаха с Чим към домът си. След 10 минути вече бяха в домът на по малкия .
Чим гушна Кук и си казаха по едно чао. Куки влезе в къщата си и се запъти към стаята си изкъпа се след което реши да види колко килограма е. Слезе на първия етаж отиде в хола и се качи на кантара. Очичките му се разшириха.Куки тежеше 52кг.. Куки отново си спомни онзи ден. Една сълза се стече по бузата му.
Веднага отиде в кухнята и извади чая за отслабване. Този чай не му понасяше но нямаше избор.
След като куки си сипа чая се качи в стаята си седна на леглото и реши да види Инстаграма сиKim_Sexy_Namdaddy:хей зайче как си ?
-офф пак ли този...
Cute_Jk.bunny:ъм...добре съм..
Kim_Sexy_Namdaddy: Това е супер.
Искаш ли да се запознаем..
Обещавам няма да пиша глупости.Cute_Jk.bunny:Ол...ами...добре..
Kim_Sexy_Namdaddy:Супер😊
Аз съм Ким Намджун. На 19 от Селу.Cute_Jk.bunny: Аз съм Джео Джонкик. На 16 години. И аз съм от Селу.
Kim_Say_Namdaddy: ооо...значи съм ти Хюнг😏. Но ако искаш ми викай татенце.😏😏
Cute_Jk.bunny block: Kim_Sexy_Namdaddy for 5 hours
Джун:фък..пак ме блокира...какво не е наред с този...Ем е секси ем не пуска на някой като мен..Аз съм избиран за най секси младеж последните 3 години. Кой може да ми устои....
При Кук.
Куки седеше и си мислеше...Дали това е този Намджун...този от преди години...този заради който плака с дни.
Куки погледна към прозореца и видя че навън вали.
Доближи се до прозореца и отново си спомни онзи ден..
И той тогава плачеше.
И навън тогава валеше.
И тогава го болеше.
И сега го боли.
И в момента вали.
И най-лошото. И в момента плачеCute_Jk.bunny send new photo
/Миналото не се забравя.
Миналото боли повече когато мислиш за него.
Гледам напред но миналото пак ме застига/❤1070 💬1000
--------------
Здрастиии...как стеее💜
Дани ви е харесала главата сори ако има грешки💜💜💜💜💜💜💜💜
ESTÁS LEYENDO
My old and painful first love/временно спряна/
RomanceKim_Sexy_Namdaddy: start followin u... Kim_Sexy_Namdaddy: want to send u a message.. yes✔ no -------------- Kim_Sexy_Taedaddy: бих дал всичко да те пробвам в леглото зайче..😚😜😋😋 seen by :Sexy_Jk.buny.