Преди 7 години....тук Куки се запозна с момчето което го промени...А именно най добрия му и пръв приятел. Хоби..
Хоби беше заминал за америка преди 3. Пишеше много рядко на Куки защото беше зает с тренировки по танци.
Но той и кук пак си бяха верни един на друг . Можеха да си кажат всичко. Хоби беше като по голям брат за Кук. Хоби беше до Кук когато баща му почина. Беше до него когато малкия започна да харесва Джун..но сега Хоби бе далеч. И кук нямаше на кой да сподели. Реши да пробва да му пише...можеше пък да отговори

----chat----
Kooki:хей....Хюнг....надявам се да видиш съобщението...и се надявам да си добре..как вървят тренировките?
Как е в америка?
Липсваш ми..няма на кой да споделям както споделям на теб.
Дано скоро се върнеш в Селу..ислам да излезем...да поговорим...да мога да ти споделя болката си....

Hobi: Куки!!!! Яготке!!?? Какво има...ДОБРЕ ЛИ СИ?!? КАКВО Е СТАНАЛО?!!
ЗАЩО СИ ТЪЖЕН....???!!??

Kooki:олаза се че най известният модел в Корея ми е писал...и се оказа че иска да прави секс..със мен....каза да не  е правя на недостъпен...поле ми написа как иска да ме пробва в леглото...

Hobi: Момляя!!!  Само да ми кацне  самолета...веднага идвам при теб и няма да се отървеш от мен!!!!

Kooki: ЧАКАЙ!?? ТИ СЕ ПРИБИРАШ!!??
МОЛЯ....ХОБИ ХЮНГ СИ ИДВА....ОЛЕЕ...И ТИ НЯМА ДА СЕ ОТЪРШЕ...НАЛИ ЩЕ ОСТАНЕШ В НАС?!!!
Кажи да🥺🥺🥺

Hobi: щом ме каниш..Няма как да не устоя на моята малка ягодка...ще остана стига да не нахалствам и да ПРИБИРАМ СЕ ДРЕБЧО!!!!!

---chat--
Куки във момента беше ацки щастлив от факта че неговия Хюнг ще си идва. Веднага стана и се затича към тях...щеше да почисти да. Оправи къщата. Щеше да каже на майка си радостната новина...
Неговия Хюнг се връща в Селу...и щяха отново да са неразделни...както когато бяха деца..

-----------
Хейй..как стее😊😊
Дано ви е харесвал глават...
Искате ли да накарам Джун да ревнува от Хоби😏😏
Дано няма грешки😅😅
💜💜💜💜

 My old and painful first love/временно спряна/Onde histórias criam vida. Descubra agora