Kim_Sexy_Namdaddy: start followin u...
Kim_Sexy_Namdaddy: want to send u a message..
yes✔ no
--------------
Kim_Sexy_Namdaddy: бих дал всичко да те пробвам в леглото зайче..😚😜😋😋Cute_Jk.bunny:ъм....какво?
Kim_Sxy_Namdaddy: каквото прочете зайче. 😉🔞
Cute_Jk.bunny block: Kim_Sexy_Namdaddy for 12 hours
°°°°
Куки:Кой беше този забога..?
И зщо ми писа...Ами ако е някой педофил.....Куки реши да се обади на Тае и Джимин за да му помогнат. Куки звъна на Тае и те се уговориха да се чакат в малкия парк до фонтана.
След 15 мин. Куки беше там и видя двамата си приятели. отиде целуна и двамата по бузите и им се усмихна след това седнаха на една пейка и започнаха да си говорят Кук им каза за непознатия човек който му е писал. Тае поиска да види чата. И след Като ги видя се ядоса. Прошепна на Джимин че знае кой е това но го помоли д ане му казва. Тае стана и се извини като каза че има работа в компанията.
Куки са му кимна и му пожела приятна работа.Джимин и Куки отидоха в близкото кафене и седнаха да си говорят.
А Тае...тае търчеше към имението си...Трябваше да с така наречения си брат.°°°°°
Тае.глт
Защо подяволите Джун е писал на Куки...ако смята да го използва за нещо жестоко се лъже.
Няма да му позволя да го нарани..Той ми е като малко братче. Познаваме се с него 5 години.....знам колко е крехък....Неут:
Тае влезе в имението на брат си се запъти към стаята му. Влезе направо с вратата и хвана лежащия Джун за яката на ризата му.Тае:КИМ НАМДЖУН..КАК СМЕЕШ ДА ПИШЕШ НА КУКИ ..И КАК СИ СИ И ПОМИСЛИЛ ДА ГО ЧУКАШ..!!!
Джун:Господи Тхьонг..успокой си шибаните хормони!!!...писах му защото изглежда секси...а и теб ко те бърка...!???
Тае:ТАКА ЛИ???? БИЛ СЕКСИ...ЯВНО НЕ ПОМНИШ КАК ГО ТОРМОЗЕШЕ ПРЕДИ ГОДИНА ...ААА..КАК ГО УБИЖДАШЕ ЗАЩОТО БЕШЕ МАЛКО ПИ ПЪЛЕН...ЗАРАДИ ТЕБ ТОЙ ИМА АНОРЕКСИЯ...!!!!!!
Джун:КО СЪМ МУ ВИНОВЕН...ДОРИ НЕ ГО ПОЗНАВАМ..!!! ЗА ПРЪВ ПЪТ ГО ВИЖДАМ...!!!
Тае зашлеви шамар на Джун което излезе от стаята му а след това от имението му .
Звънна на Джимин да го пита дали се е прибрал и да пита дали Куки е ял. След като се увери че и двамата са добре се запъти към фирмата на баща си за да обсъди следващата си фотосесия.През това време Джун седеше и се чудеше защо Тае му викаше Таке.
Кое беше това момче..За какво подяволите му говореше брат му!!!(Две години по рано)
Куки най сетне бе събрал смелост да признае едно момче от по горния клас че го харесва.
Куки го изчака да излезе от училище и го спря.Куки:..а-аз...искам да ти..к-кажа нещо.
Джун:добре...но по бързо дребен..имам работа
Куки:аз...а-аз те х-харесвам....и...се питах...дали...
Беше прекъснат от звънкия смях на Намджун...
Джун: Ахахха...да съм гадже с теб...хаха...погледни се..ти си грозен и дебел. Бих те изчукал колкото да ти мине мерака.
Джун се смееше звънко а сърцето на Кук се пръскаше на милион парченца.
Джун погледна Куки като му се изсмя за последно след което му обърна гръб и си тръгна. А малкия с разбито сърце и сълзи на очи побягна към тях.От този ден Куки спря да се храни..след тато отслабна с 20 кг...започна да се вижда дебел..искаш да отслабне още и още...но организма му не го понасяше...не веднъж е припадал..
След онзи де почнаха да го тормозят след 3 месеца се премести в ново училище Където се запозна с Тае и Джимин. След този ден...Кук вече беше различен..----------------
Здрастиииии..
Дано главата да ви харесва.
Скоро пускам нова..💜💜💜💜
Края на историята с Yoonkook е близо затова започвам тази история.
Ако искате давайте идеи за по напред в историята😊💜💜💜💜💜
KAMU SEDANG MEMBACA
My old and painful first love/временно спряна/
RomansaKim_Sexy_Namdaddy: start followin u... Kim_Sexy_Namdaddy: want to send u a message.. yes✔ no -------------- Kim_Sexy_Taedaddy: бих дал всичко да те пробвам в леглото зайче..😚😜😋😋 seen by :Sexy_Jk.buny.